feliciaemiliasmamma

Alla inlägg under juli 2011

Av Dénice - 25 juli 2011 02:30

Jag vet om att jag har varit jättedålig på att uppdatera! Men där har inte blivit så mycket tid över till att sitta vid datan! Så mycket annat som måste göras, barn som ska aktiveras, hund som ska ut osv.


Men jag klgar absolut inte! Jag trivs med mitt liv och älskar varje minut av de. Tycker att de är underbar nu när barnen är hemma ifrån dagis. Man hinner med så mycket mer om dagarna och de är najs ;)


Nu har även mannen semester så vi får se vad vi ska hitta på med. Vi har inte bokat något utan tar de lite dag för dag har vi bestämt denna sommaren! Planerar stort till nästa när Emilia är lite större :)


Så vad har vi då gjort?

Pysslat

varit ute

folkets park

badat i pool

besök i åkarp

besök av min pappa

lämnat almgården ett par gånger haha

Och en massa mer. Men kommer inte på allt nu! haha klockan är ju trots allt 02,35 nu ;)


Och idag var de hur underbart som helst. Vi valde att trotsa vädert med familjen wittingfors och åkte ut i skogen och hade de hur mysigt som helst. Grilla och barnen fick leka av sig lite :) Helt underbart! Och med kaffe funkar allt haha!


Ja då är de ju frågan om vad fan jag gör uppe nu? Haha de är en jävla bra fråga! Men tankarna snurrar om en massa och jag kan inte riktigt slappna av! Men de löser sig sa den blinde till den döve haha.


Nej sov gött alla! Nu ska ja lyssna på min musik och se om jag kan somna! Massa lööööve till er alla!

Av Dénice - 25 juli 2011 02:30

Jag vet om att jag har varit jättedålig på att uppdatera! Men där har inte blivit så mycket tid över till att sitta vid datan! Så mycket annat som måste göras, barn som ska aktiveras, hund som ska ut osv.


Men jag klgar absolut inte! Jag trivs med mitt liv och älskar varje minut av de. Tycker att de är underbar nu när barnen är hemma ifrån dagis. Man hinner med så mycket mer om dagarna och de är najs ;)


Nu har även mannen semester så vi får se vad vi ska hitta på med. Vi har inte bokat något utan tar de lite dag för dag har vi bestämt denna sommaren! Planerar stort till nästa när Emilia är lite större :)


Så vad har vi då gjort?

Pysslat

varit ute

folkets park

badat i pool

besök i åkarp

besök av min pappa

lämnat almgården ett par gånger haha

Och en massa mer. Men kommer inte på allt nu! haha klockan är ju trots allt 02,35 nu ;)


Och idag var de hur underbart som helst. Vi valde att trotsa vädert med familjen wittingfors och åkte ut i skogen och hade de hur mysigt som helst. Grilla och barnen fick leka av sig lite :) Helt underbart! Och med kaffe funkar allt haha!


Ja då är de ju frågan om vad fan jag gör uppe nu? Haha de är en jävla bra fråga! Men tankarna snurrar om en massa och jag kan inte riktigt slappna av! Men de löser sig sa den blinde till den döve haha.


Nej sov gött alla! Nu ska ja lyssna på min musik och se om jag kan somna! Massa lööööve till er alla!

Av Dénice - 25 juli 2011 02:11
Det här inlägget är lösenordsskyddat.
Lösenord:  
Av Dénice - 24 juli 2011 21:57
Det här inlägget är lösenordsskyddat.
Lösenord:  
Av Dénice - 12 juli 2011 11:56

Jag ska fan sluta läsa tidningen! Man blir bara så ledsen och besviken och man fattar inte hur jävla sjukt detta samhället har blivit! Detta är vad jag har läst idag:


  • Man höggs ner med yxa! ett helt oprevecerat mordförsök!
  • 2 åring flicka kördes ihjäl av misstänkt rattfyllerist
  • 10 veckos bebis dog för att ambulans personalen var på lucnh
  • En man som blev ihjäl körd när han satt och väntade på bussen!
  • rattfyllerist körde in i en trädgård i limhamn
  • Rattfyllerist dödade min dotter
  • 7 årig pojke mördad
  • Busschaufför bröt armen på Lotta

Kan man bli mer deprimerad! Jag menar vad fan är de folk håller på med? Vart är detta samhället på väg? Vågar man ens snart gå ut? Åh jag finner inga ord för detta helt ärligt. De är skrämmande!


Alla artiklar är inte från dagens tidning men visa är ju ifrån samma dag. Men jag förstår verkligen inte det! Varför ska man sätta sig i en bil och köra efter man har druckit eller tagit något annat? Var får man saker ifrån? Varför hugger man en man med en yxa för att de bråkade vid ett rödljus? Bryter armen på en kvinna för att hon sa emot? Jag kommer nog aldrig att förstå detta! De är helt jävla sjukt!


Just nu läser jag boken "varför gråter inte emma" som jag fick låna av Lena :) Som handlar om mamman till barnen som blev mördade i arboga. En hemsk historia, en händelse som inte ens borde har hänt. Man gör inte en sån sak! Speciellt inte emot barn! Hur fan kan man leva med sig själv efter en sånsak? Kommer mer om boken när jag har läst färdigt den!


Nej nu ska jag ta ut mina bullar ur ugnen!

Av Dénice - 11 juli 2011 21:50
Det här inlägget är lösenordsskyddat.
Lösenord:  
Av Dénice - 11 juli 2011 21:35

Nu har vi officiellt sommarlov här hemma! Barnen ska vara lediga nu i hela 5 veckor och de är verkligen underbart haha! Vi har redan hunnit göra en del! Och de är najs som fan!


I lördags så ville jag hitta på något men de pallade inte mannen så vi tog en slappedag här hemma med lite städ och tvätt som alltid annars haha. Men så är de ju! Även de måste göras haha!


Så i söndags så sa jag bara att han skulle köra oss till bokskogen! Haha ville komma hemifrån och de gjorde han och sedan stack han och jobbade en stund! Skönt att komma ut i friska luften och bara ta de lugnt! Fick sällskap av storebror och Maricca och någon hon kände. Var där en bra stund och promenerade och lekte med barnen!


Idag blev en lugn dag i parken. Har haft en jävla huvudvärk hela jävla dagben så jag håller på att bli knäpp! Fan vad jag hatar det. Skulle baka med barnen idag men de fick jag skjuta upp tills imorgon! Tur man inte hade berättat de för Felicia än haha! Hon får en roligt nyhet imorgon istället haha!


Nu börjar huvudet kännas lite bättre och de är najs de. Men ska snart lägga mig och hoppas på att jag inte har ont imorgon!


Nej ha de gött alla! Massa löööööööve!


NETTAN DINA KANELBULLAR KOMMER KANSKE IMORGON HAHAHAHAHAHAHA!



Av Dénice - 5 juli 2011 23:25

Har inte blivit något bloggande. Har haft fullt upp med en massa saker. Inte lätt att ha många bollar i luften samtidigt. Men så är de ju ibland. Massa mys med familjen har man också hunnit med. Många djupa samtal med mannen som uppskattas som fan. Lite planering inför framtiden. Bara en massa positivt och de är skönt att vi är på samma våglängd nu. Har blivit stor skillnad. Idag har jag tvättat, städat, druckit en jävla massa kaffe, träffat morbror, allt med barnen, myst framför 2 filmer, varit på promenad med hund dagiset haha. Alltid lika skoj. Nu ligger jag i sängen och glor på dumburken och lääääängtar tills gubben kommer hem. Han skulle vara i Malmö om ca 1 timme så vaken är man när han kommer hem. Haha låter som om han har varit borta skit länge ;). Men för mig känns de som det. Sen Erica jag saknar dig och barnen. De har lovat fint väder imorgon så jag HOOOOOOPPAS ni kommer ut :). Hälsa mannen och barnen <3Ha de gött alla. Massa löööööve <3

Ovido - Quiz & Flashcards