feliciaemiliasmamma

Alla inlägg under februari 2013

Av Dénice - 21 februari 2013 13:24

Ja de är just hur jag är nu! Nu börjar de verkligen sjunka in att vi bor i anderslöv och man känner en inre frid! Från och med nu så kan allt bara bli bättre! Om någon hade frågat mig om hur mitt liv skulle se ut nu så hade jag aldrig kunnat gissa på detta! Aldrig! Men nu är man har jag har två underbara barn, förlovad med mitt livs kärlek, hus i anderslöv och man har kommit ifrån stan! Det känna helt underbart och jag är verkligen glad och lycklig ?.

Och det mesta börjar komma på plats hemma! De känna underbart! Visst mycket är inte klart och de kommer ta tid innan de är klart men de kan jag leva med! Har i alla fall köpt tvättmaskin och torktumlare haha så jag kan tvätta :-P. Så nu kanske man kan komma ikapp med det hemska tvättberget där hemma! Haha ;-). De är ju inte så att de försvinner av sig själv haha!

Idag är den första dagen på länge som jag faktiakt är ledig i 11 timmar haha! Så åkte hem när jag slutade imorse. Var meningen att jag skulle tvätta och lite sånt men fick besök av pappa och anette istället och de var MYCKET trevligare haha! Pappa hade fått en ny spruta i ryggen imorse och de var underbart att se hur rörlig han var ;-). Det är helt fantastiskt!! Så vi satt och snackade och drack lite kaffe :-D.

Nu står jag och väntar på bussen för att åka in till stan för att hämta mina töser. Åhh jag saknar dem så otroligt mycket. Har inte träffat dem sen igår morse när jag lämnade de på dagis! Usch jag hatar det men snart är de helg och vi ska bara mysa hela familjen! Och de behövs verkligen efter hur allt har varit den sista tiden!

Nä nu kommer bussen strax och jag orkar inte skriva mer haha!

Lots of löööööööve Nicen ?

Av Dénice - 17 februari 2013 21:47

Så arg jag blir! Sitter och kollar på fejjan och ser en bild på en tös på ca 14-16 år som en kille helt utan anledning har knuffat bakifrån så hon trilla framåt och skrapat panna rätt rejält och de var inte första gången något sånt händer på ARLÖVS STATION!!!

Asså ärligt talat vad finns de för idioter på denna planet?? Jag kokar just nu! Var får man en sån idiotisk ide ifrån! Kolla där går en tjej vi knuffar henne och ser vad som händer?? Seriöst alla ni fattiga idiotiska människor skaffa er ett liv och sluta upp med sånt jävla trams! Vad får ni ut av det??

Usch på er och lite till!!

Av Dénice - 11 februari 2013 15:38

De har inte riktigt gått in än att vi numera bor i anderslöv :). Men de kommer ju så fort man har fått allt på plats och barnen har börjat på dagis där nere osv. Men det känns ändå skönt att man har kommit ifrån malmö innan felicia börjar skolan :). Det är de absolut bästa med det hela!

Var och hälsade på dagiset idag :). Och de gick bättre än vad jag trodde! Emilia var lite blyg i början men de ville hon inte gå hem! Haha hon blev jättearg på mig. Så de är ju ett bra tecken!

Och felicias avdelning var super fin! Helt anpassad till 5-åringar och en massa roliga saker för dem att göra! Helt imponerad blev jag haha! Så detta kommer att bli bra!

Men nu är vi på almgården och ska börja med städningen av lägenheten! Hinner glra lite nu lnnan han slutar och vi ska sticka iväg och äta något! För jag ska börja jobba kl 18.00 idag! Så lite press på sig har man ju!

Nä nu ska jag sätta lite fart! Lots of löööööööve ???

Av Dénice - 6 februari 2013 19:06
Det här inlägget är lösenordsskyddat.
Lösenord:  
Av Dénice - 5 februari 2013 08:24

IGEN :-P. Fast nu börjar man bli lite trött! Detta är min 8 dag utan att vara ledig! Och har två dagar till och sen är man ledig i 3 dagar vilket ska bli helt underbart! Jag längtar verkligen! Låta kropp och knopp vila lite! De behövs verkligen!

Idag är de bara jobb på DV. Så man slutar 15,30 idag vilket ska bli najs och sen har man två kvällar!

Nä nu ska man byta buss strax! Ha en underbar dag ?

Ovido - Quiz & Flashcards