feliciaemiliasmamma

Alla inlägg under december 2011

Av Dénice - 2 december 2011 07:48

Äntligen har sjukvården gjort något och lagt in mamma för att ta reda på vad de är som är fel eftersom de kommer nya saker hela tiden och två dagar i rad har hon fått ta ambulansen till sjukhuset! Igår fick hon knappt luft och de behöll henne och de känns ju lite bättre! Nu vill jag även veta vad de är som är fel! Varför har hon så ont som hon har? Vad är de som inte stämmer? Kan de göra något snart? Jag flippar ut snart och ser jag en läkare så kan jag inte stå för vad jag kommer att göra! Är så trött på detta nu!


Jag har valt att inte säga något till barnen än! Vet inte vad jag ska säga eller om jag kan hålla tårarna tillbaka! Så just nu tror jag att de är bättre att de inte vet något! Väntar tills jag vet lite mer och vad som kommer att ske. Så jag kan svara på Felicias frågor om hon har några! Detta är så jävla jobbigt och jag vet inte vad jag ska göra, säga eller vilket ben jag ska stå på!


Sen är ju inte saken bättre att de är sista dagen på praktiken idag! Jag vill inte alls detta! Redan när jag satte mig på bussen fick jag en klump i magen och tårarna började bränna bakom ögonlocken! Jag vet inte alls hur jag ska kunna ta mig igenom denna dagen!


Allt är så jävla jobbigt just nu och jag vet ingeting just nu! Känner bara för att sätta mig ner och låta tårarna komma men de går ju inte riktigt, inte just nu i alla fall!


Nej nu ska jag ägna mig åt barnen denna sista dagen! Jag får ta de minut för minut, timme för timme idag! Sen får vi se vad som sker. Mer kan man inte göra!

Av Dénice - 1 december 2011 18:46

Imorgon är de sista dagen på praktiken :'( och de känns som om man har en sten över hjärtat! Hur fan ska jag kunna säga hej då till dem imorgon? En klump i magen och tårarna bränner bakom ögonlocken. Jag vill inte ens tänka på de. Men de är bara till att inse fakta! Där finns inget jag kan göra åt saken. Jag har fixat något litet till läraren och alla barnen. Och köpt något gott vi kan mumsa på imorgon! Snacka om att man kommer att ha ångest imorgon! Åh jag vill verkligen inte sluta :-(

Ovido - Quiz & Flashcards