feliciaemiliasmamma

Direktlänk till inlägg 7 mars 2015

Oj vad hände?

Av Dénice - 7 mars 2015 21:13

Mitt mående har pendlat så mycket upp och ner (mest ner) den sista tiden men idag har faktiskt varit en bra dag! Idag har man inte hunnit med sig själv och sina hemska tankar så mycket och faktiskt få njuta och ha en underbar dag!

Men de var faktiskt riktigt, riktigt, RIKTIGT elakt av Nisse att dra iväg mig till affären INNAN jag hade fått kaffe i mig!! Där var jag faktiskt ganska sur och elakt fram tills telefonen ringde och de var svärmor :). Hon berättade när hon hade tänkt komma ner och stanna ett par dagar :). Och de ser vi fram emot!!

Sen fick jag äntligen träffa Anna i verkligheten <3. En person som de på något sätt bara ha klickat med fast vi inte har träffats försen första gången idag! En helt underbar människa och vi får träffas snart igen <3.

Sen kom mamma och har varit här ikväll! Tvingade henne till att äta så hon var lite kinkig ;).

Sen kom pappa och Anette förbli en snabb runda! Lämnade en spark till mig som jag ska måla vit och ha som en vad ska man säga blomsterpall (?) i rabatten!! Kommer bli super fint! Snart kan man börja vara ute och fixa sina blommor och lite annat!! Men mest av allt! Solsken och värme :).

Och nu ikväll myser vi framför Melodifestivalen :). Och de började ju bra med att både Linus och Hasse gick vidare till final!! Glada töser här hemma :).

Tänkte jag måste ju faktiskt skriva något positivt också! Har varit ganska så mycket negativt den sista tiden! Varje dag är en jobbig kamp men jag försöker verkligen fokosera på de positiva istället för det negativa! Och jag ska försöka tänka så varje dag! Låta de positiva sudda ut de negativa! Kan inte försöka mer än vad jag redan gör, för jag kämpar med varje cell i min kropp!! Och idag har jag vunnit över det!! Idag har varit en bra dag och jag ska verkligen kämpa för att få hålla kvar denna känslan <3

Ni får ha en fortsatt underbar kväll alla fina! För de ska vi ha! (de har jag redan bestämt ;) )

Lots of löööööve // Dessan <3

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Dénice - 13 september 2015 19:47

https://m.nouw.com/Dessan?nsuserid=1165763&nstitle=Dessan

Av Dénice - 12 maj 2015 19:49


Vissa dagar kommer såna tankar som jag verkligen trodde jag hade kommit förbi! Dagar då allt spökar och mitt humör och mående sjunker ner i golvet! Och idag är en sån j*vla dag!! Har mått bra ett tag nu, fått vara lycklig och sen kommer där en massa ...

Av Dénice - 12 april 2015 19:36


i huvudet efter denna dagen! Idag har denna svensken börjar få liiiiite PANIK :-0. Idag är de exakt 111 dagar kvar till bröllopet och där är mycket kvar att fixa, många saker att ha koll på osv. Där är en del jag har kunnat stryka idag och som jag ha...

Av Dénice - 6 april 2015 18:31

I fredags skulle mannen iväg och hjälpa en vän så jag och töserna satte oss på bussen och åkte in till Malmö för lite tjejtid och shopping :). Vi bara precis tog de lugnt och myste! Sen ringde frugan och nellie ville bjuda Felicia på bio så de slutad...

Av Dénice - 28 mars 2015 08:16

Där är mycket den sista tiden som har varit extremt jobbigt! Man har lärt sig vilka som är ens äkta vänner och vem som försvinner för man har de tufft och jobbigt! Att man bara passar vid vissa tillfällen! Detta har lärt mig vem som verkligen är mina...

Ovido - Quiz & Flashcards