feliciaemiliasmamma

Alla inlägg under februari 2015

Av Dénice - 21 februari 2015 11:42

mig bort för tillfället!! Trivs inte alls i detta huset längre! Mest på grund av att hyresvärden är en komplett idiot! Där är så mycket han skiter i, lovar att göra en massa saker och sen ser man inte röken av honom mer! Usch för denna barnsliga människa!!

Men sen behöver vi större så att töserna kan få egna rum och bättre planlösning osv osv! Där är så mycket i detta hus som jag inte gillar och börjar bli helt anti! Men bara att gilla läget tyvärr och bo här ett tag till! Vägrar gå tillbaka till att bo i lägenhet!! Så tills vi har tillräckligt till att köpa eget får vi snällt bo kvar!

Vi får göra de bästa av situationen! Gör om lite överallt och gör de lite bättre än innan så ska man nog stå ut ett tag till!!

En dag i taget och ett steg i taget!

Lots of löööööve // Dessan

Av Dénice - 11 februari 2015 19:03

deluxe!! En sån dag där tankarna bara har snurrat rundor! Har suttit på jobb och gjort de jag ska med musiken i öronen och tankarna snurrandes runt!

Har funderat massor på de senaste tre månaderna! Hur mycket som har förändrats, folk som försvunnit och mig själv! Dessa månader har så mycket ändrats på så man knappt hinner med! Med tanke på mitt mående så har jag städat, Städat och åter igen städat!! Har rensat ut en massa och fått i ordning överallt förutom vinden!! Vinden är nästa projekt!! Lika bra när man ändå tar allt annat! Jag menar där står fortfarande lådor sen vi flyttade från almgården som bara har stått där haha!!! Måste göra något åt de nu!!

Sen har en del människor försvunnit dessa månader! Visst jag har inte varit den bästa på att höra av mig och de står jag för! Men jag är också som jag är när jag mår dåligt så finns inte så mycket att göra åt det!! Men jag trodde att banden var starkare än så men ack så fel jag hade! Man duger tydligen bara när man inte mår dåligt! När man alltid är glad och positiv! Visst jag är inte särskilt glad och positiv just nu men jag är fortfarande jag!! Jag är fortfarande samma människa som innan!

Men har även kommit närmare vissa människor under denna tiden! Och de är jag extremt tacksam för! Människor som betyder så mycket och verkligen finns där nu när jag mår som jag gör just nu! Ni lyssnar, torkar mina tårar och ger mig goda råd!! Ni betyder mer än vad jag kan förklara och ni gör vardagen så mycket lättare!!

Och jag har förändrats på dessa månader! Jag har kommit till insikt att sluta må dåligt över saker jag inte kan göra något åt, slutat bry mig om vissa saker och lägger mer energi på min familj än allt annat!! Visst mitt mående är inte på topp just nu! Och kommer nog inte bli på ett bra tag! Jag har mycket jag behöver jobba med! Vissa dagar bränner tårarna bakom ögonlocken och jag måste kämpa för att inte låta de falla! Dagar då jag vill ställa in bröllopet och en massa annat för jag orkar inte med stressen, all planering och allt som tillhör! Men sen släpper ångesten en stund och man kommer tillbaka till verkligheten! Oavsett vad som sker så är bröllopet de sista jag kommer att ställa in! Den dagen har man drömt om sen man var ett litet barn och jag ska få äran att gifta mig med mannen i mitt liv och vi ska få dela resten av våra liv tillsammans <3.

Vet inte riktigt vad jag vill ha sagt med detta inlägget förutom att få ut lite tankar och känslor!

Nä nu ska snart mina töser i säng och jag ska bara vara! Sätta på en kopp kaffe och bädda ner mig i soffan och invänta mitt hjärta! När han nu kommer hem!!

Ha en underbar kväll!!

Lots of lööööööve // Dessan

Vår lilla livsnjutare Pricken :)

Ovido - Quiz & Flashcards