feliciaemiliasmamma

Alla inlägg under maj 2013

Av Dénice - 27 maj 2013 21:38
Det här inlägget är lösenordsskyddat.
Lösenord:  
Av Dénice - 21 maj 2013 07:52

Som vanligt haha. Men är på väg till jobb i alla fall!! Sitter och funderar en del men får inte rätt på mina tankar idag! Men vad ska man göra?


Han har fortfarande inte vaknat och jag önskar med hela mitt hjärta att jan snart vaknar upp! Detta är så fel! Där finns ingen som överhuvudtaget förtjänar detta!! Snälla snälla VAKNA!!! De känns bara så overkligt!


Har hänt en del den sista tiden men inget jag pallar skriva om! "Allt löser sig sa den blinde till den döve".


Vi har pratat en del hemma nu om att köpa ny säng :-D. Men de är verkligen inte lätt haha! Där är ju hur mycket som helst! De enda kravet jag har är att den ska vara högre än den vi har nu haha!! Så vi får se vad man hittar! Ny säng ska de bli i alla fall haha!!


Nä nu ska jag bara lyssna på musiken och ta de lugnt innan man ska byta buss!!


Lots of löööööve// Nicen

Av Dénice - 12 maj 2013 22:08

Vi lever i! Vad fan får man ut av att skada en annan människa så mycket? Eller överhuvudtaget för den delen! Och varför gör man en sån sak? Vad får man ut av det?

Sitter just nu och bara skakar och tårarna de rinner. Jag kan inte ens fatta att de är sant! Musiken dunkar i öronen och jag försöka bara ens fatta att de verkligen har skett och jag mår illa av bara tanken av det!

En person som jag alltid har sett som min lillebror! En person som har funnits alltid i mitt liv ligger nu på intensiven i Lund nersövd pga av en brutal misshandel i fredags! Läget är kritiskt då han har en svullnad i hjärnan! Denna killen är 23 år gammal och har hela jävla livet framför sig! Snälla jag ber till att låt han vakna upp oskadd <3<3

Jag klarar inte skriva mer nu

Av Dénice - 5 maj 2013 19:21

Tar vi tag i detta!! Min övervikt!! De är slut med en massa onyttigt och börja dricka mer vatten och röra på sig! Så denna veckan ska rullorna med och jag ska åka en stund innan jobb och en stund efter jobb!! Sen får man se vad som sker!!

Fasar för de men ska även ställa mig på vågen sen! Har inte vägt mig på väldigt länge :-/. Men gör man inget så händer de inget!!

Så ikväll ska jag SYNDA massor ;-). Och nya friska tag imorgon!!! Bjuder kanske på en bild en dag haha ?

Av Dénice - 2 maj 2013 08:51

Vad jag är trött!! Klockan är inte ens 9 på morgonen och jag gäspar som om klockan är 9 på kvällen! Har endast sovit 2 timmar inatt och är verkligen helt slut redan!! Denna dagen kommer verkligen att bli extremt låååååång!!! Fy hur ska detta sluta? Men måste jobba för hjärtat är hemma med barnen idag. Felicia har ont i magen och är jätte hängig. Så någon måste ju jobba!! Detta suger extremt!!

Sen har jag bestämt mig för en ny sak :). Känner mig riktigt taggad inför detta :). Det ska bli skit roligt. Vad de är?? De får ni vänta och se haha ;).

Nä nu ska jag försöka hålla mig vaken sista biten av bussresan!! Ha en underbar dag!!

Lots of löööööve // Nicen

Ovido - Quiz & Flashcards