feliciaemiliasmamma

Alla inlägg under september 2013

Av Dénice - 4 september 2013 20:39

Dålig jag har blivit på att blogga men där är så extremt mycket som har hänt sen inann sommaren! Jag har jobbat näst intill varje dag denna sommaren och de har verkligen sugit all energi ifrån mig! Man har knappt orkat göra något de dagar man har varit ledig men man har gjort de för barnens skull! Detta året blev de bara små dags turer! Men vi har haft mycket roligt och mysigt och de är faktiskt de viktigaste!

Felicia har även börjar skolan :). Nollan/förskoleklass :). Och hon är super nöjd! Och älskar det! Första dagen var väldigt jobbig för både henne och mig och de slutade med att vi våda grät! Min lilla tjej blev stor så fort! Och Emilia är skit sur för att storasyster fick börja skolan och inte hon!! Haha de kommer hon inte att säga om några år ?.

Just nu sitter jag och väntar på min man som jag verkligen hoppas kommer snart så att jag kan komma hem!

Ha en underbar kväll!!
Lots of löööööve // Nicen

Ovido - Quiz & Flashcards