feliciaemiliasmamma

Alla inlägg under mars 2014

Av Dénice - 30 mars 2014 11:22

Igår hade i kalas för töserna och Larsson! De var min farmor och farfar, familjen Wittingfors, min pappa + fru och Greta och Anders samt min storebror och Blade ;).

Och jag fick äntligen berätta för hans syster de stora nyheterna och hon började att gråta och de fick även mig att bli helt tårögd ?? Så nu kan jag berätta för hela världen wohooo.

Vi ska gifta oss nästa sommar ?? Och jag är så enormt lycklig ??

Nä nu står middagen i ugnen, jag har även gjort inlagd rödlök för första gången och tvättmaskinen är startad så nu ska jag njuta av en kopp kaffe i solen ;).

Ha en underbar söndag!!

Lots of lööööööve // Nicen

Av Dénice - 27 mars 2014 09:16

Har frukost på jobb en liten stund!! Är så extremt trött idag!! Kunde verkligen inte somna igår!! Först kämpar jag för att hålla mig vaken för att inte vakna 4 på morgonen och sen kan jag inte somna? Sista gången jag kollade på klockan var hon närmre 2!! Och när klockan ringde 5 ville jag kasta iväg telefonen ?. Men upp kom man till slut!!

Nu sitter jag ute med en kopp kaffe och en red bull för att försöka piggna till!! Nu kanske man klarar sig fram till lunch!! Sen får vi väl börja om haha!!

Usch måste iväg och handla idag IGEN!! Man måste ju hålla vad man lovar och jag lovade min farfar att jag skulle göra biskvier till på lördag och jag har ju inget hemma till det ?.

Nä nu ska jag in och fortsätta jobba!!

Lots of löööööve // Nicen

Av Dénice - 25 mars 2014 18:57

Vaknade helt utvilad och pigg! Och hade ett riktigt gott humör :). Yeah Dénice ;). Vi hade en lugn morgon förutom lite bråk med Emilia om vad hon ville ha för kläder!! Kläderna ska passa ihop! Inte en chans att hon får gå ut annars!! Och innan vi lämnade på dagis så var de ju låten "bröder" som skulle spelas i bilen!! En lite dam med en stark vilja ?.

De goda humöret försvann under dagen men de är sånt man får räkna med!! Inget ovanligt för den delen!!

Stack och handlade innan vi hämtade töserna!! Skönt att få de gjort måste jag säga!! Fick hem en massa mat ;). Har gjort matsedel för hela månaden med en massa nya maträtter vi ska testa :). Ska bli riktigt kul!!

Nä nu ska Felicia läsa Pippi för sin mamma :). Stora tjejen!! Ha en underbar kväll!!

Lots of löööööve // Nicen

Av Dénice - 24 mars 2014 19:55

På att börja skriva i bloggen igen!! Mycket som har hänt den sista tiden!! Min lilla plutta har blivit hela 4 år och min stora tjej fyllde 7 år!! Vart tar tiden vägen? Så vi har haft ett kalas nu i helgen och har ett till kommande helg!! Full rulle haha!! Men de är bara kul fast de känns som om man inte alltid hänger med ?.

Men livet leker och är för de mesta underbart! Mycket positivt som sker nu inom de närmsta och de är underbart ??

Ska bli bättre på att uppdatera bloggen!! Ni får ha en underbar måndags kväll!!

Lots of lööööööve // Nicen

Ovido - Quiz & Flashcards