feliciaemiliasmamma

Alla inlägg under juli 2014

Av Dénice - 3 juli 2014 13:52

idag och igår är såna dagar där jag bara har haft bröllop i huvudet av någon anledning! Mest för att det är sånt tråkigt väder och man har inte så mycket energi till att göra något!! Kollat på en massa klänningar till töserna, hittat ring till hjärtat, kollat upp recept till maten osv. Riktigt kul när man kommer fram till lite nya beslut!


Testade ringa kyrkan idag för att boka den men under de 2 timmarna de hade telefon tid så kom jag inte fram! Till sist hittade jag en mailadress så jag mailade dem och hoppas på svar snart!!


sen var min lillebror här en kort stund och vi åt lunch och satt och pratade! Och han bestämde att vi skulle ha en limo som han betalar den dagen vi gifter oss :) Hemskt gulligt av honom och de var inte vilken som helst utan de skulle vara en hummer!! Skit coola! Så då ska man åka limo den dagen :):):). Skit kul! Inget jag ens har haft någon tanke på! Tänkte bara mest fixa någon som kunde köra mig den dagen med en lite finare bil än vår volvo ;).


Så rätt så många pusselbitar börjar falla på plats helt plötsligt och de känns mycket bra! Skönt att kunna sitta och pyssla med de när man är ledig också!!


Nä nu får man göra lite nytta!!


Lots of löööve //Nicen

Ovido - Quiz & Flashcards