feliciaemiliasmamma

Direktlänk till inlägg 21 februari 2015

Drömmer ...

Av Dénice - 21 februari 2015 11:42

mig bort för tillfället!! Trivs inte alls i detta huset längre! Mest på grund av att hyresvärden är en komplett idiot! Där är så mycket han skiter i, lovar att göra en massa saker och sen ser man inte röken av honom mer! Usch för denna barnsliga människa!!

Men sen behöver vi större så att töserna kan få egna rum och bättre planlösning osv osv! Där är så mycket i detta hus som jag inte gillar och börjar bli helt anti! Men bara att gilla läget tyvärr och bo här ett tag till! Vägrar gå tillbaka till att bo i lägenhet!! Så tills vi har tillräckligt till att köpa eget får vi snällt bo kvar!

Vi får göra de bästa av situationen! Gör om lite överallt och gör de lite bättre än innan så ska man nog stå ut ett tag till!!

En dag i taget och ett steg i taget!

Lots of löööööve // Dessan

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Dénice - 13 september 2015 19:47

https://m.nouw.com/Dessan?nsuserid=1165763&nstitle=Dessan

Av Dénice - 12 maj 2015 19:49


Vissa dagar kommer såna tankar som jag verkligen trodde jag hade kommit förbi! Dagar då allt spökar och mitt humör och mående sjunker ner i golvet! Och idag är en sån j*vla dag!! Har mått bra ett tag nu, fått vara lycklig och sen kommer där en massa ...

Av Dénice - 12 april 2015 19:36


i huvudet efter denna dagen! Idag har denna svensken börjar få liiiiite PANIK :-0. Idag är de exakt 111 dagar kvar till bröllopet och där är mycket kvar att fixa, många saker att ha koll på osv. Där är en del jag har kunnat stryka idag och som jag ha...

Av Dénice - 6 april 2015 18:31

I fredags skulle mannen iväg och hjälpa en vän så jag och töserna satte oss på bussen och åkte in till Malmö för lite tjejtid och shopping :). Vi bara precis tog de lugnt och myste! Sen ringde frugan och nellie ville bjuda Felicia på bio så de slutad...

Av Dénice - 28 mars 2015 08:16

Där är mycket den sista tiden som har varit extremt jobbigt! Man har lärt sig vilka som är ens äkta vänner och vem som försvinner för man har de tufft och jobbigt! Att man bara passar vid vissa tillfällen! Detta har lärt mig vem som verkligen är mina...

Ovido - Quiz & Flashcards