feliciaemiliasmamma

Alla inlägg under juli 2012

Av Dénice - 26 juli 2012 12:34
Det här inlägget är lösenordsskyddat.
Lösenord:  
Av Dénice - 22 juli 2012 08:09
Det här inlägget är lösenordsskyddat.
Lösenord:  
Av Dénice - 21 juli 2012 23:50

För att dessa dagarna har jag haft något att göra istället för att bara sitta och gå igenom allt i mitt huvud om och om igen!! Och de har varit så skönt att slippa det för de gör inte saken bättre precis!!

Igår så drog Nina med oss till Sjöbo marknad. Eller rättare sagt hon frågade om vi ville följa med och Felicia fick bestämma så de var ju självklart att vi skulle följa med faster och kusinerna!! Sen var underbara Sandra och hennes barn också med och de var mysigt!! Vi gick och kollade lite och sen åt vi langos!! Svingott!! De var så länge sedan man åt det. Och de var inte små denna gången haha!!

Sen hann vi inte mer än hem så öres söta Emma av sig och frågade om vi ville följa med till Coop och de gjorde vi. Köpte filmer till barnen och lite gott till kvällen! Sen följde vi med de hem en stund för jag kände verkligen att jag inte för att gå hem. Och de var mysigt att sitta och snacka om allt möjligt bara och ta det lugnt. Tack underbara du!!

Sen kom Diana och efter en stund M med MAT!! Och vi hade Riktigt kul och bara satt och snackade skit och skrattade. Skönt att bara koppla av!!

Och idag så hade vi en ganska så lugn förmiddag!! Sen kom lillebror och Amanda!! Vi bakade och var ute en stund. Sen kom mamma som jag hade bjudit hit på kaffe och bullar!! Sen kom även storebror och Emma en liten stund efter och lämnade underbara jayson som ska sova här inatt så de kan fira Mattias och Emma kan slappna av utan barn lite. Sånt behövs ibland!! Och jag hjälper gärna till :-).

Sen kom Diana, hennes mamma och Zack och alla åt bullar och hade trevligt :-). Skönt med mycket folk runt om en!! Och ett stort tack till mamma för all hjälp idag <3.

Nu sover alla tre barnen för ca en timme tillbaka och jag har lagt mig på soffan för att koppla av till en film!!

Sov gott alla och tack för allt dessa dagarna!! Ni är värda mer än guld <3<3

Av Dénice - 19 juli 2012 22:33

Som fan. Har inte kunnat sova speciellt de sista dagarna men de är ju inte så konstigt men de blir väl bättre får man hoppas!

Och imorgon får man komma hemifrån lite. Underbara Nina drar med oss till Sjöbo marknad med Sandra och alla barnen. Var lite tveksam först men felicia välja och så fort man sa ordet faster så hade hon bestämt sig haha. Men har ju inte träffat de på länge eftersom de har varit i Spanien och jag har haft mycket på mitt håll! Men ska bli skönt att få en paus ifrån allt!

Har förstås idag att jag måste ta en minut i taget, en timme i taget osv för att orka med. Pallar inte må så här och de påverkar barnen alldeles för mycket. Jag måste skärpa mig och visa mig stark för dem, de räknar med mig och jag ska finnas här!! Mina barn går först oavsett vad som sker i mitt liv! Så jag får ta hand om mina känslor när de sover istället! Blir bättre för dem! De ska inte behöva se mig så här.

Nä nu ska jag försöka sova! Så man är pigg imorgon!

Vill tacka alla underbara människor som jag har runt om mig. Ni är alla guld värda! Älskar er alla!!

Av Dénice - 19 juli 2012 09:23

Satt och funderade på om jag skulle skriva av mig om allt som har hänt de senaste två dagarna men där är någonting som stoppar mig. Om jag inte skriver eller berättar om det så kanske de inte är sant? Även fast jag vet att de är så. Detta är något av de jobbigaste jag har varit med om i mitt liv och jag vet inte hur jag ska hantera det eller gå vidare. Men jag försöker med allt jag har, all min kraft!

Är så tacksam för mina två underbara töser, vad hade jag gjort utan er. Min kärlek för er är oändlig.

Av Dénice - 17 juli 2012 19:24

ÄNTLIGEN HAR DE KOMMIT MED EN APP!! och nu struntar jag i den på blogg.se. kommer sätta in de inläggen här och sen fortsätter vi här ;-)

Ovido - Quiz & Flashcards