feliciaemiliasmamma

Alla inlägg under juni 2014

Av Dénice - 2 juni 2014 20:53

bästa starten på veckan men de sabbar inte så mycket för mig så sätt bara att jag fick klara mig utan min väska med allt bra att ha och annat som man har i den haha! Men jag överlevde dagen och de är ju super haha!! De kunde man aldrig ja trott haha! Men nu är måndagen över och de är ju faktiskt bara 3 dagar kvar denna veckan! Kort vecka!! Kan vara skönt ibland!! Mannen ska till Norge på onsdag till torsdag med chefen! Ställer till lite för mig som vanligt men vad ska man göra!! Jag löser de alltid på ett eller annat sätt! Enda problemet jag har nu är hur jag ska få in töserna till stan på torsdag samt hur jag ska kunna ta mig till Hörby :/. Man skulle ha begärt en provatchaufför när chefen kidnappar mannen haha men tror inte han går med på det haha!! Men hade varit så skönt haha!!

Hat funderat lite idag! Och jag har alltid ansett att ärlighet vara längst! Man kommer längre med det men de är ofta man drar en liten vit lögn för att skona de andras känslor men de är fan slut med det! Kommer att bli brutalt ärligt från och med nu! Ta de som ni vill! Antingen accepterar ni det eller så gör ni inte det! Men bättre och vara ärlig och ta skiten istället! Orkar inte med en massa trams!

Nä nu ska jag ta tvätten och den slänga mig i duschen innan de är dags att hitta kudden!!

Lots of lööööve // Nicen

Av Dénice - 1 juni 2014 20:03

En helt underbar helg med en massa tvättande och håller på ännu! De var dumt att släppa ut kaninen för hon fick loppor så man får tvätta verkligen allt här hemma!! Skit drygt! Hon får stanna inne nu haha för detta vill ja verkligen inte göra om haha!!

En lugn helg hemma! Förutom idag var vi iväg till pappa för att dricka en kopp kaffe och bara prata en stund :). Alltid lika mysigt!!

Och nu sitter jag här i soffan och tankarna snurrar i 190 och man ångrar bittert många beslut här i livet! Att man har varit för snäll, tagit dumma beslut osv! Där är bara en sak jag aldrig har velat göra om! Mina barn ångrar jag aldrig och kommer aldrig att göra! Men hade man fått en chans till att leva om sitt liv så de enda som hade varit detsamma är mina barn och mitt hjärta! Men utan skulder som andra har satt en i för att man har varit för snäll och utan ångest över att få ihop pengar till saker man verkligen behöver! Att behöva klydda och vända på allt för att få ihop pengar till tex mitt körkort! De är så jävla jobbigt! Hade de funnits en bank man hade kunnat låna pengar av för att rätta till allt så hade jag stått först i ledet där! En bank som hjälper en att börja om från noll och få en ny start! En ny början på ett bättre liv!

Säg att man hade vunnit en miljon eller fått ett lån på den summan så hade jag betalt våra skulder, tagit mitt körkort, köpt en ny bil och sparat resten till tex bröllopet, en resa med hjärtat och töserna! Och de bästa av allt! De hade gett oss en helt ny start! De sista hade varit värt så oerhört mycket! Hade räckt med pengar till att bara betala alla mina skulder så hade vi fått en helt ny start som hade gett en sån enorm skillnad att jag hade gråtit av lycka i flera år framöver!

Detta är den bittra sanningen precis som den är! Ni får tycka vad ni vill men tankarna snurrar och jag känner att jag har inget att gömma! Detta är mitt liv, min kamp om en bättre framtid för oss! Tolka de hur ni vill får jag väl också tillägga! Men jag kommer aldrig till att ge upp! På ett eller annat sätt så SKA de bli bättre! Sen får de ta så lång tid som de tar! Men ge upp är absolut inget alternativ! För en dag så måste de ju bli bättre!!

Ha en underbar kväll!

Lots of lööööve // Nicen

Ovido - Quiz & Flashcards