feliciaemiliasmamma

Alla inlägg under november 2013

Av Dénice - 13 november 2013 20:17

whoop whoop whoop

Allt känns så bra nu så de är nästan overkligt! Helt sanslöst att man kan äntligen må så här bra! Och den jag har att tacka för det är min nya chef!! Helt riktigt! Jag har fått fast jobb ??. Med hjälp av af som hjälper till att betala min lön osv hur hela proceduren går till så börjar jag att jobba på sanpro på måndag och har i alla fall jobb 1 år framåt! De som känns bäst är att man slipper jaga en massa timmar och behöva oroa sig för hur månaden efter kommer att bli! Så jag mår riktigt bra!!

Nu ligger man i soffan och bara tar de lugnt med en kopp kaffe och lite slötittande på tv!!

Hoppas ni alla får en underbar kväll

Lots of lööööööve // Nicen ????

Av Dénice - 10 november 2013 12:02

Har blivit väldigt dålig på att skriva här men man kan kanske hitta lite nu inspiration! Nu är de den 10 november och inte alls lång tid kvar till jul! Men de mesta börjar bli klart och de som inte är klart vet jag redan vad som ska handlas så de ska bara göras haha! Då det extremt skönt måste jag säga!!

Något extremt positivt har hänt denna veckan men jag vill inte skriva vad de är än för där är en sak kvar innan jag delar med mig!! Så nu är de tyvärr bara och vänta och de om de går bra eller de ska sabotera för en!!

Men på måndag blir de att ringa en massa samtal och fixa med lite papper osv! Så man har lite att göra!!

Idag blir de att mysa och bara ta de lugnt. Visst lite städning och tvättning också tyvärr!!

Men jag hoppas att ni får en underbar söndag!!

Och grattis till alla er papper där ute ??

Ett speciellt grattis till min pappa som jag nu har kommit mycket närmare! Och de känns otroligt bra ??

Och ett speciellt grattis till mitt hjärta för den underbara pappan du är till våra barn ??

Ovido - Quiz & Flashcards