feliciaemiliasmamma

Alla inlägg under september 2011

Av Dénice - 29 september 2011 20:27

uppdatera lite bättre haha!


I lördags så åkte hjärtat klockan 3 på natten. Jobbigt som fan och kunde inte somna om efter att han hade gått och fick sova ca 4 timmar den natten för sen vaknade Emilia klocka 7 på morgonen haha!


Senare på lördagen så städade vi, lämnade barnen till deras faster eftersom de skulle tillbringa natten där. Sen blev de en runda till Entré där jag fick lite tidiga födelsedagspresenter ifrån folk :) Najs som fan så de blev nästan en gratis shoppingrunda haha. Fick ett lilla linne av Emma, jeans av min lillebror, fler linnen av linda, Kofta av min storebror och sen köpte jag lite smycken till mig själv och allt invigdes på kvällen för då var de fest mohahaha.


Och vi hade skit kul! Inga bråk, ingenting och de var så jävla najs. Och vi var 11 stycken som gick ut! Trodde aldrig att så många skulle följa med ut men de var bara kul! Fast vi delade på oss när vi kom ut haha! Men de är skit samma. Var hemma ca 5 på morgonen. Kunde ju inte somna direkt men Nina ringde 11 och kom och lämnade barnen! Trött som fan var man men de gick


När Emilia hade sovit blev de ut i parken en runda tillsammans med storebror och Mattias. Sen blev de middag på McDonalds för denna mamman var skit trött. Haha men de var skönt att vara ute och gå en runda och leka med barnen!


Annars har veckan varit lugn. Har varit praktik och dagis som vanligt. Fixat min lur med en jävla massa klydd men de blev rätt till slut!


Igår och idag har vi varit i parken och lekt. Nettan har varit med båda dagarna. Alltid lika trevligt. Idag blev de även middag i parken haha! Ingen av oss orkade ;) Inte nyttigt men de är i alla fall mat haha!


Nu blir de att spela lite innan kudden kallar på mig.


Saknar mitt hjärta men snaaaaart ;)

Av Dénice - 29 september 2011 07:42

Mitt hjärta så jävla mycket nu. Visst de är bra med lite tid ifrån varandra men nu får de ju räcka haha. Han får avbryta det och ta första flyget hem haha. Nä men de är ju bara två dagar till. De kan jag väl stå ut med? Eller jag kommer bli knäpp innan? Haha de får vi se. Har varit mycket nu när han inte har varit hemma. Stor heder till alla ensamstående helst klart. Men att gå ifrån att vara två alltid med barnen till att vara ensam är verkligen inte lätt. Speciellt när Emilia går in i alla rum och skriker pappa hela kvällarna och när man hämtat henne från dagis så hör man pappa och tittar bakom mig om han är med. Stackars tös. Hon förstår ju inte vad jag menar med att pappa kommer hem på lördag. Och Felicia tar de bra. Hon har fått en lapp där hon kryssar en ruta varje kväll så hon har koll på hur många dagar de är kvar tills pappa kommer hem och blev jätteglad igår när hon såg att där är inte så många dagar kvar nu. Och jag längtar så mycket att jag håller på art bli knäpp. Bara hans doft hade räckt. En puss. Men nu får jag nöja mig med att bara höra hans röst och de är nästan jobbigare än att skicka mail. Fan tårarna kommer varje gång. Nej ju får de vara slut med resor på jobb haha. Inte för att jag kan neka honom nästa gång ändå haha. Tid ifrån varandra får en att inse hur mycket jag verkligen älskar honom och samma sak för honom så de är ju bara något positivt. Snart, snart, mycket snart får jag känna hans doft och känna hans armar runt mig <3. You and our girls are the best thing in My world <3.

Av Dénice - 19 september 2011 11:39

Och som vanligt när jag har lunch så sitter jag ute i parken p min Parkbänk och äter eller dricker min lunch haha. Och idag är de underbart och känna solen strålar värma lite. De kan ju inte bli bättre haha. Är ju en ute människa så man får passa på att vara ute så länge som det möjligen går. Och de tänker jag vara också haha. De är verkligen underbart här på praktiken. Triv som fan med dessa barnen och läraren jag jobbar med. I fredags så hade klassen ett klassråd och då hade tre av barnen lagt ner lappar där de stod att jag aldrig fick sluta och jag blev helt tårögd. Vilka underbara barn. Fan de kommer bli skit jobbigt när man ska sluta sen. Även idag kom läraren fram till mig och sa hur ska jag någonsin kunna klara mig själv sen? Och de känns så skönt att höra. Vill inte ens tänka på att jag måste sluta i december. Men de tänker vi inte på nu. Blir ledsen bara jag tänker på det. Nu njuter vi av detta :). Sen börjar allt komma på plats inför lördagen. Man har ju en del man måste fixa till oss alla. Mannen åker iväg :(, shaggy ska till mamma på fredag till söndag och barnen ska till Nina från lördag till söndag. Och jag ska festa haha. De kommer bli så jävla kul. Bara en massa roliga folk som kommer hem till en och sen utgång. Naaaaaajs ;). Ska bli skit kul och träffa vissa som man knappt har träffat sen man tog studenten. Nej nu ska jag bara ta de lugnt en stund till innan vi börjar igen :). Enjoy the moment ;)

Av Dénice - 18 september 2011 19:45
Det här inlägget är lösenordsskyddat.
Lösenord:  
Av Dénice - 18 september 2011 19:37

Och idag har man tvättat som vanligt haha. Men de var ju inte så farligt. Bara 8 maskiner haha. Men va fan, de måste ju göras. Ska tvätta igen på fredag. Ohhhh så roligt haha! men va fan antingen då eller så blir de ju inte på två veckor med tanke på att man ska ut på lördag så man är nog inte så jävla pigg på söndag och i veckorna hinner jag inte. Eller rättare sagt. Jag orkar inte ;)


Annars har helgen varit lugn! Igår var vi i trelleborg och firade mammas gubben och bara tog det lugnt. Idag har vi tvättat, plockat undan lite, varit och handlat och lite sånt. Blev fusk middag idag mohaha, en slabbig pizza. Sen har jag även packat de mesta till gubben eftersom han åker på lördags morgon kl.03.00 Och jag visste exakt hur de skulle bli så jag ville få de mesta gjort idag så man slipper bråka sista dagen han är hemma. För de är det som vi har gjort haha!


Och nu har jag hittat de två första avsnitten av Sons of anarchy säsong 4 så de blir att kolla på de ikväll! najs som fan haha! Löve it!


Imorgon är de dags att jobba igen haha! Tur att man trivs så att man ser fram emot det. Och veckona går ju snabbt och sen är de helg igen och nästa helg kommer bli så jävla rolig. Ska bli skit kul att gå ut ;)


Nej nu pallar jag inte mer. Haha! Sov gott :)

Massa lööööööve   

Av Dénice - 15 september 2011 08:04

På att barnen ska börja. Se börjar inte försen 20 över 8. Var en stressad morgon haha för att jag kollade på fel klocka imorse. Känns som om att jag ska kolla över alla klockor när jag kommer hem haha. Så man slipper stressa i onödan. De är faktiskt ganska jobbigt ;-). Men barne var glada idag förutom att Felicia trillade precis innan vi skulle gå in på dagis. Men de slår aldrig fel. Min lilla klumpiga tös är lika klumpig som sin mamma. Inte bra ;-). Annars var de en lugn morgon. Pratat med chefen om den veckan Larsson är borta om att få sluta lite tidigare på dagarn och eftersom Emilia ska få vaccination på tisdag och jag måste gå 15 den dagen och de var inga problem. Skulle bara prata med fritids eftersom jag är där på eftermiddagarna. Och de ska jag göra senare idag. Skönt att de är så förstående. Nej nu börjar vi snart. Ha en bra dag alla. Massa löööööööve <3

Av Dénice - 13 september 2011 20:16

idag har jag velat gå hem! Har varit trött som fan! Har bara varit helt slut i huvudet men de var bara att bita ihop och fortsätta! Men de gick hur bra som helst idag!


Till och med jag lärde mig något idag haha och de är inte illa pinkat ;) Men bara bra! Man kan ju aldrig lära sig för mycket!


Har planerat en del till den dagen vi ska ut! Längtar som fan! De ska bli så jävla roligt och ha många underbara vänner runt om gör de bara bättre :) Några man har känt skit länge och några "nyare" om man säger så! Haha en riktig blandning och de ska bli skoj som fan! Man får ju sörja lite när mannen åker till medelhavet med jobbet haha! Nä men Nina ville passa barnen igen så då tänkte vi att vi  tar den kvällen :) Och de passar mig utmärkt!


Nej nu ska jag flabba med mannen! Ha en underbar kväll!


Massa löööööve   

Av Dénice - 13 september 2011 06:47
Det här inlägget är lösenordsskyddat.
Lösenord:  
Ovido - Quiz & Flashcards