feliciaemiliasmamma

Direktlänk till inlägg 29 september 2011

Saknar...

Av Dénice - 29 september 2011 07:42

Mitt hjärta så jävla mycket nu. Visst de är bra med lite tid ifrån varandra men nu får de ju räcka haha. Han får avbryta det och ta första flyget hem haha. Nä men de är ju bara två dagar till. De kan jag väl stå ut med? Eller jag kommer bli knäpp innan? Haha de får vi se. Har varit mycket nu när han inte har varit hemma. Stor heder till alla ensamstående helst klart. Men att gå ifrån att vara två alltid med barnen till att vara ensam är verkligen inte lätt. Speciellt när Emilia går in i alla rum och skriker pappa hela kvällarna och när man hämtat henne från dagis så hör man pappa och tittar bakom mig om han är med. Stackars tös. Hon förstår ju inte vad jag menar med att pappa kommer hem på lördag. Och Felicia tar de bra. Hon har fått en lapp där hon kryssar en ruta varje kväll så hon har koll på hur många dagar de är kvar tills pappa kommer hem och blev jätteglad igår när hon såg att där är inte så många dagar kvar nu. Och jag längtar så mycket att jag håller på art bli knäpp. Bara hans doft hade räckt. En puss. Men nu får jag nöja mig med att bara höra hans röst och de är nästan jobbigare än att skicka mail. Fan tårarna kommer varje gång. Nej ju får de vara slut med resor på jobb haha. Inte för att jag kan neka honom nästa gång ändå haha. Tid ifrån varandra får en att inse hur mycket jag verkligen älskar honom och samma sak för honom så de är ju bara något positivt. Snart, snart, mycket snart får jag känna hans doft och känna hans armar runt mig <3. You and our girls are the best thing in My world <3.

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Dénice - 13 september 2015 19:47

https://m.nouw.com/Dessan?nsuserid=1165763&nstitle=Dessan

Av Dénice - 12 maj 2015 19:49


Vissa dagar kommer såna tankar som jag verkligen trodde jag hade kommit förbi! Dagar då allt spökar och mitt humör och mående sjunker ner i golvet! Och idag är en sån j*vla dag!! Har mått bra ett tag nu, fått vara lycklig och sen kommer där en massa ...

Av Dénice - 12 april 2015 19:36


i huvudet efter denna dagen! Idag har denna svensken börjar få liiiiite PANIK :-0. Idag är de exakt 111 dagar kvar till bröllopet och där är mycket kvar att fixa, många saker att ha koll på osv. Där är en del jag har kunnat stryka idag och som jag ha...

Av Dénice - 6 april 2015 18:31

I fredags skulle mannen iväg och hjälpa en vän så jag och töserna satte oss på bussen och åkte in till Malmö för lite tjejtid och shopping :). Vi bara precis tog de lugnt och myste! Sen ringde frugan och nellie ville bjuda Felicia på bio så de slutad...

Av Dénice - 28 mars 2015 08:16

Där är mycket den sista tiden som har varit extremt jobbigt! Man har lärt sig vilka som är ens äkta vänner och vem som försvinner för man har de tufft och jobbigt! Att man bara passar vid vissa tillfällen! Detta har lärt mig vem som verkligen är mina...

Ovido - Quiz & Flashcards