feliciaemiliasmamma

Alla inlägg den 13 september 2011

Av Dénice - 13 september 2011 20:16

idag har jag velat gå hem! Har varit trött som fan! Har bara varit helt slut i huvudet men de var bara att bita ihop och fortsätta! Men de gick hur bra som helst idag!


Till och med jag lärde mig något idag haha och de är inte illa pinkat ;) Men bara bra! Man kan ju aldrig lära sig för mycket!


Har planerat en del till den dagen vi ska ut! Längtar som fan! De ska bli så jävla roligt och ha många underbara vänner runt om gör de bara bättre :) Några man har känt skit länge och några "nyare" om man säger så! Haha en riktig blandning och de ska bli skoj som fan! Man får ju sörja lite när mannen åker till medelhavet med jobbet haha! Nä men Nina ville passa barnen igen så då tänkte vi att vi  tar den kvällen :) Och de passar mig utmärkt!


Nej nu ska jag flabba med mannen! Ha en underbar kväll!


Massa löööööve   

Av Dénice - 13 september 2011 06:47
Det här inlägget är lösenordsskyddat.
Lösenord:  
Av Dénice - 13 september 2011 06:37

Har lite sovmorgon idag men ändå går jag upp 6 för att umgås med gubben lite innan jobb och nu fick jag ju lite tid vid datan när man har lite energi haha! De flesta kvällar har jag verkligen inte orkat ;)


Är nu inne på min andra vecka som lärarassistent på Bulltofta skolan och jag trivs som fan! Barnen är helt underbara och deras kommentarer och frågor ibland är helt oslagbara haha! Trodde inte att det skulle bli så här kul :) 


Känns skönt som fan och ha kommit igång med något under dagarna! Komma ut och jobba fast de bara är praktik! De är underbart!


Och de går bra med barnen på dagis! De trivs och har kul men när man kommer och ska hämta de så slänger de sig i famnen på en och de är helt underbart! Mina älskade töser <3


Nej nu ska jag ta en kopp kaffe till och fixa till mig innan jag ska väcka barnen! De får sova till 7,30 idag istället för 6,30 så de är nog lyckliga!


Ska försöka att blogga mer! Man börjar ju komma in i allt nu så man är lite piggare på kvällarna ;)


Ha en underbar dag <3

Massa lööööve

Ovido - Quiz & Flashcards