feliciaemiliasmamma

Direktlänk till inlägg 28 mars 2015

Tro!!

Av Dénice - 28 mars 2015 08:16

Där är mycket den sista tiden som har varit extremt jobbigt! Man har lärt sig vilka som är ens äkta vänner och vem som försvinner för man har de tufft och jobbigt! Att man bara passar vid vissa tillfällen! Detta har lärt mig vem som verkligen är mina vänner och framför allt mina äkta vänner som står kvar oavsett vad som sker! Vem som hjälper istället för att bara försvinna! Jag har återfått min tro på vänner, livet och framtiden! Mitt mående har tagit en helomvändning och ingen är mer tacksam än jag. Jag var på väg till ett ställe där jag aldrig mer vill närma mig! Mitt mående var i botten och minsta lilla fick mig att gråta och de behövde inte vara något allvarligt! Men just då slog allt bort fötterna för mig och jag föll! Fick ta en hel del smällar under denna tiden och jag lider med mitt hjärta för allt jag har utsatt honom för de sista 4 månaderna men är också tacksam för allt stöd och kärlek han har gett mig under tiden! Han är verkligen mannen i mitt liv och jag kan inte tänka mig en dag eller inte ens en timme utan honom förutom de stunder som chefen får låna honom ;). Man får ju inte var är självisk utan man måste dela med sig!! Men bara till vissa haha!!

De jag vill ha sagt! Idag mår jag bra, jag mår fantastiskt och jag mår som en kung! Jag ser ljust på framtiden och våra nya drömmar och mål! Jag vaknar på morgonen och känner en längtan efter vad dagen har att erbjuda istället för den hemska känslan att jag ville ligga kvar i sängen och bara gömma mig!! Just nu finns där inget som är tråkigt, inget som är jobbigt utan jag tar min an de med ett leende på läpparna! För även om just den saken är tråkigt finns de annat efteråt som är roligt så då kan man lika gärna göra de tråkiga roligt också!!

Nä nu ska vi städa!! Emilia tröttnar på mig haha!! Vill bara säga att JAG ÄLSKAR ER <3. Mina fina underbara, fantastiska människor i mitt liv!!

Ha en fantastisk lördag för de kommer jag ha!

Lots of löööööööve // Dessan <3

De finaste jag har gjort i hela mitt liv <3

Mannen i mitt liv som fortfarande efter snart 10 år in få mitt hjärta att slå fortare <3

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Dénice - 13 september 2015 19:47

https://m.nouw.com/Dessan?nsuserid=1165763&nstitle=Dessan

Av Dénice - 12 maj 2015 19:49


Vissa dagar kommer såna tankar som jag verkligen trodde jag hade kommit förbi! Dagar då allt spökar och mitt humör och mående sjunker ner i golvet! Och idag är en sån j*vla dag!! Har mått bra ett tag nu, fått vara lycklig och sen kommer där en massa ...

Av Dénice - 12 april 2015 19:36


i huvudet efter denna dagen! Idag har denna svensken börjar få liiiiite PANIK :-0. Idag är de exakt 111 dagar kvar till bröllopet och där är mycket kvar att fixa, många saker att ha koll på osv. Där är en del jag har kunnat stryka idag och som jag ha...

Av Dénice - 6 april 2015 18:31

I fredags skulle mannen iväg och hjälpa en vän så jag och töserna satte oss på bussen och åkte in till Malmö för lite tjejtid och shopping :). Vi bara precis tog de lugnt och myste! Sen ringde frugan och nellie ville bjuda Felicia på bio så de slutad...

Av Dénice - 17 mars 2015 19:48

Idag har de varit en helomvändning med mitt mående! Jag börjar åter känna igen att jag mår bra! Jag mår riktigt, riktigt bra! Där finns inget annat ord att beskriva det med än att jag mår BRA!! Min räddande ängel och min hjälte! Du anar inte hur stor...

Ovido - Quiz & Flashcards