feliciaemiliasmamma

Alla inlägg den 9 mars 2015

Av Dénice - 9 mars 2015 18:33

Haha fick höra idag att jag var tråkigt för att jag har låsta inlägg ;). Haha ska försöka variera både låsta och öppna! Där är väldigt mycket som pågår och mina innersta tankar vill jag inte att vem som helst ska läsa! De är inte många som har fått de!

Idag har varit en dag som har varit väldigt upp och ner!! Har funderat mycket idag och hela tiden kämpat att försöka tänka positivt!! Och sen tittar man lite på foto som tex denna

Och inser hur lyckligt lottad man är över att ha två så fina töser! De gör en på så mycket bättre humör och får en till att bli lite mer positiv istället för att gräva ner sig helt! Vet hur de hade slutat annars!

Eller den är!! Att jag någonsin skulle kunna älska någon så mycket som jag älskar dessa tre trodde jag aldrig skulle vara möjligt!! Att få äran att ha er i mitt liv är helt ofattbart ibland! Att ni alltid kommer att finans i mitt liv är helt otroligt underbart <3.

Nä middagen är nere, töserna har gjort sig klara för sängen så nu blir de mys i soffan innan de ska sova!!

Ha en underbar kväll <3

Lots of lööööööve // Dessan

Ovido - Quiz & Flashcards