feliciaemiliasmamma

Alla inlägg den 17 mars 2015

Av Dénice - 17 mars 2015 19:48

Idag har de varit en helomvändning med mitt mående! Jag börjar åter känna igen att jag mår bra! Jag mår riktigt, riktigt bra! Där finns inget annat ord att beskriva det med än att jag mår BRA!! Min räddande ängel och min hjälte! Du anar inte hur stor skillnad och hur mycket du verkligen har gjort! Så mycket du har gjort! Du har gjort så att jag kan känna glädje igen, må bra och vara lycklig! Du har ändrat allt hos mig just nu och de går inte i ord beskriva hur tacksam jag är eller hur mycket du betyder för oss alla!! Du är min räddade ängel och min hjälte!!

Denna kvällen har varit helt underbar haha!! Satte på musik och de vanliga två låtarna innan något annat! Efter Felicias groupie eller hur de stavas så sprang Emilia runt naken och skrek "HASSE" för halva anderslöv hahahahhaha!! Vilken syn! Så jag ändrade låt genom telefonen! Och då utbrister Emilia "MAMMA DU KAN TROLLA" hahaha jag avlider av skratt fortfarande!! Haha balla unge!! Fattar inte var de får allt ifrån!!

Vill ni veta något riktigt störigt?? Kommer skriver de oavsett så de kvittar vad ni svarar hahahahhaha!! Min nya fina iPhone 6 ligger uppe på Ica och jag kan inte hämta ut den för den står i gubbens namn!! Så extremt himla jobbigt de är att veta att den stackars fina telefonen får spendera natten på Ica hahaha!! Störd?? Absolut haha!! Men imorgon kommer hen hem och säkrast för honom innan kl 20 så han hinner hämta telefonen hahaha!!

Nä nu har barnen lagt sig och jag satte mig i soffan! Borde städa lite men vet faktiskt inte om jag orkar!! Får fundera på det lite haha!!

Ha en underbar kväll!!

Lots of lööööööve // Dessan

De tre mupparna i anderslöv <3.

Puss på er hihi

Ovido - Quiz & Flashcards