feliciaemiliasmamma

Alla inlägg under maj 2015

Av Dénice - 12 maj 2015 19:49

Vissa dagar kommer såna tankar som jag verkligen trodde jag hade kommit förbi! Dagar då allt spökar och mitt humör och mående sjunker ner i golvet! Och idag är en sån j*vla dag!! Har mått bra ett tag nu, fått vara lycklig och sen kommer där en massa småsaker som samlas och jag börjar tvivla på allt! Tvivla på mig själv, tvivla på min omgivning osv! Vill inte känna såhär och vet inte vad jag ska göra för att slippa det! För att undvika känslorna, måendet och allt som tillhör!!

Jag har ju egentligen ingen anledning till att må såhär över huvud taget!! Allt är ju bra nu! Jag har min älskade blivande man som finns där alltid, hans kärlek är oändlig och får mig att må bra både med mig själv och allt runt omkring!! Han får mig hel på ett sätt som ingen annan kan! Jag har mina två underbara trotsiga töser som fyller ens hjärta med stolthet och mer kärlek än vad man kan förklara! Mina underbara vänner som alltid finns där och min familj! Har så mycket att vara tacksam för! Så mycket att må bra över men ändå smyger sig detta på! Varför? Orkar inte med det, vill inte sitta här ensam ikväll men finns inte så mycket att göra åt det!! Hjärtat är iväg och töserna har åkt i säng efter deras underbara beteende denna kväll! Och nu sitter man här och allt snurrar!!

Men ska ta min bok och lägga mig och läsa så kanske man slipper tänka så mycket!!

Ha en fin kväll alla fina <3.

Lots of lööööööve // Dessan

Ovido - Quiz & Flashcards