feliciaemiliasmamma

Direktlänk till inlägg 4 mars 2015

Usch..

Av Dénice - 4 mars 2015 17:26

känner mig trött, ledsen, fundersam, förvirrad och helt nere!! Idag har man fått använda huvudet på jobb så man har inte hunnit tänka så mycket! Men så fort man har släppt datan så kommer alla tankar! Borde jag? Ska jag? Hur ska jag göra? Går de att lösa? Ska jag ge upp och skita i allt just nu? Eller försöka kämpa vidare? Vissa saker borde inte vara så här! Man borde inte känna såhär om det heller! Varje dag är en kamp! En kamp emot mitt inre och speciellt emot mina egna tankar! Där är så många tankar som kan få mig till att börja gråta på 1 sekund! Oavsett var jag är eller vad jag gör! Jag vill inte ha de så här längre, jag vill inte må så här längre! När kan detta få ett slut? När kan man få må bra igen? Just nu ser jag inget slut på de hela utan allt blir bara värre och värre! Jag kan inte se ljuset i slutet av tunneln än! Men en dag kanske?

Just nu sitter jag och tittar på mina fina töser som sitter och ritar och då förändras mina tankar en del! För de är ju klart att jag inte ska ge upp, självklart att jag inte ska fortsätta att kämpa! Ni gör att allt blir värt de i slutändan! Ni gör att jag blir starkare och ger mig kraften att fortsätta kämpa! Jag älskar er mer än livet själv och ni är de bästa jag någonsin har gjort!

Nä nu måste jag aktivera mig så att tankarna kan sluta snurra! Hade en del till i tankarna som jag ville skriva av mig om men orkar inte de nu!! De får komma en annan dag!! Ha en fin kväll alla fina <3

Lots of löööööve // Dessan

 
 
Emma

Emma

4 mars 2015 22:08

Om du bara vill ventilera så kan du alltid höra av dig <3

http://www.familjensangberg.bloggplatsen.se

Dénice

5 mars 2015 05:10

Tack vännen ??

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Dénice - 13 september 2015 19:47

https://m.nouw.com/Dessan?nsuserid=1165763&nstitle=Dessan

Av Dénice - 12 maj 2015 19:49


Vissa dagar kommer såna tankar som jag verkligen trodde jag hade kommit förbi! Dagar då allt spökar och mitt humör och mående sjunker ner i golvet! Och idag är en sån j*vla dag!! Har mått bra ett tag nu, fått vara lycklig och sen kommer där en massa ...

Av Dénice - 12 april 2015 19:36


i huvudet efter denna dagen! Idag har denna svensken börjar få liiiiite PANIK :-0. Idag är de exakt 111 dagar kvar till bröllopet och där är mycket kvar att fixa, många saker att ha koll på osv. Där är en del jag har kunnat stryka idag och som jag ha...

Av Dénice - 6 april 2015 18:31

I fredags skulle mannen iväg och hjälpa en vän så jag och töserna satte oss på bussen och åkte in till Malmö för lite tjejtid och shopping :). Vi bara precis tog de lugnt och myste! Sen ringde frugan och nellie ville bjuda Felicia på bio så de slutad...

Av Dénice - 28 mars 2015 08:16

Där är mycket den sista tiden som har varit extremt jobbigt! Man har lärt sig vilka som är ens äkta vänner och vem som försvinner för man har de tufft och jobbigt! Att man bara passar vid vissa tillfällen! Detta har lärt mig vem som verkligen är mina...

Ovido - Quiz & Flashcards