feliciaemiliasmamma

Alla inlägg under april 2012

Av Dénice - 16 april 2012 17:18

Idag är de jobb igen! Skönt till max! Sitter just nu med brukaren och vi kollar lite på BB och hon ville se min blogg så jag passar på att slänga in ett kort inlägg bara för att haha!


Kollade på lite bloggar som har en app redan och vet inte om jag kommer att byta blogg. När man är på språng så mycket som jag så är de mycket lättare att ha en app i telefonen än att hitta tid till att sätta sig vid datorn! Men de får lite tid till sen skiter jag faktiskt i det! Först var de i slutet av oktober och nu har de stått 2 veckor i ca en månad! Börjar bli ganska trött på det nu!


Nej nu har vi inte tid med detta! Ha en underbar kväll alla!


Massa löööööööve   

Av Dénice - 12 april 2012 10:56

Fast men tycket att de bara är onsdag eftersom måndagen var en röd dag och kändes som en söndag. Men de är ju faktiskt torsdag och imorgon är de äntligen fredag igen haha!! Så de känns ganska skönt att de är helg igen! Och nu dessa helger framöver så har vi en massa att göra och de känns skitbra  . Alltid kul.


Så denna helgen som kommer nu så är de besök hos pappa som gäller. Och de ska bli riktigt kul. Har inte träffat de på länge eftersom vi har våra jobb och sen pluggar han och hans fru samtidigt som de pluggar. Så man får ta de tillfälle man hittar och när allt passar ihop och de blir de denna helgen.


Nästa helg bokade mannen in en träff med farmor och farfar. Så de är de middag i Ystad som gäller och de är allitd lika mysigt att komma dit.


Helgen efter åker jag och mannen iväg på rockkliassiker kryssingen med Nisse, Stoffe och Hanna! Så vi är borta i två dagar och de ska bli kul! Första gången som jag lämnar bort mina barn så länge och de känns lite jobbigt men sen behöver jag och hjärtat lite egen tid just nu så de kommer nog att bli bra.


Sen är där lite efter de också men de orkar jag inte skriva om nu haha! Nu ska jag lägga mig på soffan en stund och vila. Ska jobba kvällen idag och jag är helt slut för jag kunde inte somna igår. De är skit drygt. Men de ska nog bra! Jobbar ju bara mellan 15-21 idag!


Ni får en underbar dag alla!

Massa löööööööve    

Av Dénice - 11 april 2012 21:32

Har varit en najs dag! Diana kom upp efter hon hade lämnat sina barn! Fick lämna barnen senare idag eftersom jag skulle på möte på jobb! Satt och prata och fixade lite saker! Sen blev de bussen till Lund! Mötet var väldigt givande och vi kom fram till några väldigt bra saker! Och kanske lite mer jobb längre fram vilket känns underbart! Jobb tackar man ju verkligen inte nej till! Sen vart de hem och mys med barnen innan de skulle sovan städa även rummet så de blev gjort innan helgen! Ska ju jobba kvällen imorgon och sen är de ju fredag och hur kul är de att städa då?? Nä då är de fredagsmys och en lugn kväll! Och på lördag så ska jag äntligen få träffa pappa igen! Längesedan nu för han både pluggar och jobbar och även hans fru gör samma sak! Så de ska bli supermysigt! Nä nu ska denna svensken slänga sig i duschen och sen lägga sig i sängen och glo på dumburken! Sov gott alla! En massa löööööve <3

Av Dénice - 10 april 2012 23:14

Skrev precis ett jättelångt inlägg på mobilen och när jag skulle lägga ut de så försvann allt! Och jag orkar inte skriva om de nu! Men jag saknar att blogga och ska försöka bli bättre på de och ta mig lite tid till det!!!

Ovido - Quiz & Flashcards