feliciaemiliasmamma

Direktlänk till inlägg 29 september 2011

tänkte ....

Av Dénice - 29 september 2011 20:27

uppdatera lite bättre haha!


I lördags så åkte hjärtat klockan 3 på natten. Jobbigt som fan och kunde inte somna om efter att han hade gått och fick sova ca 4 timmar den natten för sen vaknade Emilia klocka 7 på morgonen haha!


Senare på lördagen så städade vi, lämnade barnen till deras faster eftersom de skulle tillbringa natten där. Sen blev de en runda till Entré där jag fick lite tidiga födelsedagspresenter ifrån folk :) Najs som fan så de blev nästan en gratis shoppingrunda haha. Fick ett lilla linne av Emma, jeans av min lillebror, fler linnen av linda, Kofta av min storebror och sen köpte jag lite smycken till mig själv och allt invigdes på kvällen för då var de fest mohahaha.


Och vi hade skit kul! Inga bråk, ingenting och de var så jävla najs. Och vi var 11 stycken som gick ut! Trodde aldrig att så många skulle följa med ut men de var bara kul! Fast vi delade på oss när vi kom ut haha! Men de är skit samma. Var hemma ca 5 på morgonen. Kunde ju inte somna direkt men Nina ringde 11 och kom och lämnade barnen! Trött som fan var man men de gick


När Emilia hade sovit blev de ut i parken en runda tillsammans med storebror och Mattias. Sen blev de middag på McDonalds för denna mamman var skit trött. Haha men de var skönt att vara ute och gå en runda och leka med barnen!


Annars har veckan varit lugn. Har varit praktik och dagis som vanligt. Fixat min lur med en jävla massa klydd men de blev rätt till slut!


Igår och idag har vi varit i parken och lekt. Nettan har varit med båda dagarna. Alltid lika trevligt. Idag blev de även middag i parken haha! Ingen av oss orkade ;) Inte nyttigt men de är i alla fall mat haha!


Nu blir de att spela lite innan kudden kallar på mig.


Saknar mitt hjärta men snaaaaart ;)

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Dénice - 13 september 2015 19:47

https://m.nouw.com/Dessan?nsuserid=1165763&nstitle=Dessan

Av Dénice - 12 maj 2015 19:49


Vissa dagar kommer såna tankar som jag verkligen trodde jag hade kommit förbi! Dagar då allt spökar och mitt humör och mående sjunker ner i golvet! Och idag är en sån j*vla dag!! Har mått bra ett tag nu, fått vara lycklig och sen kommer där en massa ...

Av Dénice - 12 april 2015 19:36


i huvudet efter denna dagen! Idag har denna svensken börjar få liiiiite PANIK :-0. Idag är de exakt 111 dagar kvar till bröllopet och där är mycket kvar att fixa, många saker att ha koll på osv. Där är en del jag har kunnat stryka idag och som jag ha...

Av Dénice - 6 april 2015 18:31

I fredags skulle mannen iväg och hjälpa en vän så jag och töserna satte oss på bussen och åkte in till Malmö för lite tjejtid och shopping :). Vi bara precis tog de lugnt och myste! Sen ringde frugan och nellie ville bjuda Felicia på bio så de slutad...

Av Dénice - 28 mars 2015 08:16

Där är mycket den sista tiden som har varit extremt jobbigt! Man har lärt sig vilka som är ens äkta vänner och vem som försvinner för man har de tufft och jobbigt! Att man bara passar vid vissa tillfällen! Detta har lärt mig vem som verkligen är mina...

Ovido - Quiz & Flashcards