feliciaemiliasmamma

Alla inlägg under september 2011

Av Dénice - 13 september 2011 06:37

Har lite sovmorgon idag men ändå går jag upp 6 för att umgås med gubben lite innan jobb och nu fick jag ju lite tid vid datan när man har lite energi haha! De flesta kvällar har jag verkligen inte orkat ;)


Är nu inne på min andra vecka som lärarassistent på Bulltofta skolan och jag trivs som fan! Barnen är helt underbara och deras kommentarer och frågor ibland är helt oslagbara haha! Trodde inte att det skulle bli så här kul :) 


Känns skönt som fan och ha kommit igång med något under dagarna! Komma ut och jobba fast de bara är praktik! De är underbart!


Och de går bra med barnen på dagis! De trivs och har kul men när man kommer och ska hämta de så slänger de sig i famnen på en och de är helt underbart! Mina älskade töser <3


Nej nu ska jag ta en kopp kaffe till och fixa till mig innan jag ska väcka barnen! De får sova till 7,30 idag istället för 6,30 så de är nog lyckliga!


Ska försöka att blogga mer! Man börjar ju komma in i allt nu så man är lite piggare på kvällarna ;)


Ha en underbar dag <3

Massa lööööve

Av Dénice - 2 september 2011 21:43
Det här inlägget är lösenordsskyddat.
Lösenord:  
Av Dénice - 2 september 2011 21:36

Idag har jag verkligen tagit vara på dagen. Detta är sista dagen jag var hemma medans barnen är på dagis. För på måndag så börjar praktiken och man får något att göra om dagarna. De ska bli ganska skönt! 


Så jag fixade med all tvätten, städade lite, plockade undan en massa som vi inte använder och när jag väl sätter mig ner och kollar på tv lite ringer Diana och frågar om jag ska med till konsum och de passade perfekt eftersom jag skulle hämta ut paket. och sen är de ju alltid roligare med lite sällskap   . För annars hade jag nog inte hämtata ut det idag haha!


Sen var de ut med alla hundarna och Micke kom med sina också! Haha en massa hundar att hålla reda på   . Skönt att de kan underhålla sig själva i hundrastgården.


Sen har kvällen varit lugn. Barnen har varit jättetrötta idag. Sen de gick upp tidigt i onsdags så hade de vaknar tidigt varje morgon! Haha men de är bara bra att de vänjer sig vid det eftersom på måndag så ska du upp 6.30 på morgonen! Stackars töser. Men de kommer vänja sig snabbt hoppas jag!


Nej nu ska jag kolla på CSI och sen är de ut med hunden som gäller innan man ska lägga sig!


Massa löööve till er   

Av Dénice - 2 september 2011 21:32

Ett mega stort grattis till min storebror som idag fyller 26 år!


   


Vi älskar dig   

Av Dénice - 2 september 2011 00:15

Den närmsta tiden är de mycket som ska fixas, lösas, ordnas och göras haha!


Men........


 life is goooooood!


Haha nä nu ska jag fan försöka sova!


Ny dag, nya tag och massa skratt ;-)


Lev för dagen för imorgon kan allt vara borta!   


Sov gott   

Av Dénice - 1 september 2011 23:32
Det här inlägget är lösenordsskyddat.
Lösenord:  
Ovido - Quiz & Flashcards