feliciaemiliasmamma

Direktlänk till inlägg 18 september 2011

Söndag....

Av Dénice - 18 september 2011 19:37

Och idag har man tvättat som vanligt haha. Men de var ju inte så farligt. Bara 8 maskiner haha. Men va fan, de måste ju göras. Ska tvätta igen på fredag. Ohhhh så roligt haha! men va fan antingen då eller så blir de ju inte på två veckor med tanke på att man ska ut på lördag så man är nog inte så jävla pigg på söndag och i veckorna hinner jag inte. Eller rättare sagt. Jag orkar inte ;)


Annars har helgen varit lugn! Igår var vi i trelleborg och firade mammas gubben och bara tog det lugnt. Idag har vi tvättat, plockat undan lite, varit och handlat och lite sånt. Blev fusk middag idag mohaha, en slabbig pizza. Sen har jag även packat de mesta till gubben eftersom han åker på lördags morgon kl.03.00 Och jag visste exakt hur de skulle bli så jag ville få de mesta gjort idag så man slipper bråka sista dagen han är hemma. För de är det som vi har gjort haha!


Och nu har jag hittat de två första avsnitten av Sons of anarchy säsong 4 så de blir att kolla på de ikväll! najs som fan haha! Löve it!


Imorgon är de dags att jobba igen haha! Tur att man trivs så att man ser fram emot det. Och veckona går ju snabbt och sen är de helg igen och nästa helg kommer bli så jävla rolig. Ska bli skit kul att gå ut ;)


Nej nu pallar jag inte mer. Haha! Sov gott :)

Massa lööööööve   

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Dénice - 13 september 2015 19:47

https://m.nouw.com/Dessan?nsuserid=1165763&nstitle=Dessan

Av Dénice - 12 maj 2015 19:49


Vissa dagar kommer såna tankar som jag verkligen trodde jag hade kommit förbi! Dagar då allt spökar och mitt humör och mående sjunker ner i golvet! Och idag är en sån j*vla dag!! Har mått bra ett tag nu, fått vara lycklig och sen kommer där en massa ...

Av Dénice - 12 april 2015 19:36


i huvudet efter denna dagen! Idag har denna svensken börjar få liiiiite PANIK :-0. Idag är de exakt 111 dagar kvar till bröllopet och där är mycket kvar att fixa, många saker att ha koll på osv. Där är en del jag har kunnat stryka idag och som jag ha...

Av Dénice - 6 april 2015 18:31

I fredags skulle mannen iväg och hjälpa en vän så jag och töserna satte oss på bussen och åkte in till Malmö för lite tjejtid och shopping :). Vi bara precis tog de lugnt och myste! Sen ringde frugan och nellie ville bjuda Felicia på bio så de slutad...

Av Dénice - 28 mars 2015 08:16

Där är mycket den sista tiden som har varit extremt jobbigt! Man har lärt sig vilka som är ens äkta vänner och vem som försvinner för man har de tufft och jobbigt! Att man bara passar vid vissa tillfällen! Detta har lärt mig vem som verkligen är mina...

Ovido - Quiz & Flashcards