feliciaemiliasmamma

Alla inlägg under oktober 2011

Av Dénice - 11 oktober 2011 08:30
Det här inlägget är lösenordsskyddat.
Lösenord:  
Av Dénice - 5 oktober 2011 07:51

Satt och funderade. Vad fan jag blir 24 år nästa vecka. 24?? Var har tiden tagit vägen? Kändes som igår som man blev 18. Tiden springer iväg och idag sitter jag här med ett underbart liv. Jag har min man, mina två underbara töser, min familj och mina underbara vänner. Jag har fått min pappa tillbaka i mitt liv och allt känns helt underbart. Livet är på rätt väg. Vi planerar inför framtiden, njuter av vardagen och av varandra. Just nu så känns allt skit bra. Ett jobb till mig och sen är allt perfekt :). Trivs på praktiken men tror inte att detta kommer att leda till något och jag söker jobb som en idiot på kvällarna. 24 år snart och mitt liv blir bara bättre. Man har kommit så långt och de bara fortsätter! En dag får vi allt vi har önskat och för varje dag som går så kommer vi en dag närmare. Man ska aldrig ge upp. Och med allt kärlek och stöd jag har runt om mig så kan det bara bli bättre. Man kommer inte att ge upp i första taget. Till min familj och mina vänner. Jag är så tacksam för er alla. Jag vet att jag kan vara knepig och försvinna in i mig själv ibland, men de är sån jag är och jag är så tacksam för att ni alltid finns kvar och stöttar mig. Älskar er alla! 

Av Dénice - 5 oktober 2011 07:24
Det här inlägget är lösenordsskyddat.
Lösenord:  
Av Dénice - 5 oktober 2011 07:22

Ville bara skriva god morgon och hoppas att ni får en bra dag ;)Kramar

Ovido - Quiz & Flashcards