feliciaemiliasmamma

Alla inlägg den 22 augusti 2011

Av Dénice - 22 augusti 2011 09:27

Idag så började hjärtat jobba igen och barnen började på dagis. Felicia var helt överlycklig imorse när jag gick in och väckte henne! Så fort jag nuddade vid henne så stutsade hon upp ur sängen haha. Och Emilia lika så! Haha söta ungar!


Felicia började morgonen med att klydda med frukosten! De är något magiskt med det tydligen! För de har gått bra hela semestern men samma dag som dagis börjar så är de verkligen tillbaka till de vanliga.


Men de gick otroligt bra att lämna Emilia. Jag trodde att hon skulle protestera och inte vilja vara där eftersom de var så längesedan! Men de var inga problem att lämna henne till Annette! Och de är faktiskt skönt!


Felicia kände sig lite osäker eftersom hon började på en ny avdelning idag. Hon hade inte fått någon hylla i kapprummet iheller så hon visste inte riktigt vad hon skulle göra! Och när jag gick så satt hon bara i soffan! Älskade tös! Men de går nog bra!


Så nu ska jag sätta mig och söka jobb! ROLIGT haha! Men sånt är livet.


Ha en underbar dag! Massa lööööve   

Ovido - Quiz & Flashcards