feliciaemiliasmamma

Alla inlägg den 27 augusti 2012

Av Dénice - 27 augusti 2012 21:39

Är just nu på jobb. Började 18 och slutar 9 imorgon. Sista jobb passet som är inplanerat i alla fall denna månaden hihi ;-). Men man vet ju aldrig vad som kan ske haha.

Denna dagen har spenderats med fru Spångberg :-P. Först en promenad till city gross imorse. Sedan bjöd hon på kaffe och jag följde med och hämtade Chelsea i skolan. Sen gick jag hem och städade lite och tittade efter kläder på nätet. Töserna behöver nya byxor och de börjar bli liiiiiiite akut med det haha. Så då får de bli shopping för jag hittar ingen tid till att gå ut och shoppa haha! Sen blev de en runda ut i parken efter dagis också men Emma och barnen :-). Alltid lika mysigt.

Sen kom stoffe på besök en runda!! Alltid lika trevligt. Träffas inte så ofta just nu men som jag så till honom så är vår vänskap skit bra. Vi vet var vi har varandra utan att behöva prata varje dag. Har många såna vänner och de är underbart. Ni är guld värda allihopa!!

Imorgon har man lite att göra och de är najs. Måste handla hem lite mat innan jag får åka hem och sova en stund haha!! Sånt måste man ju ta sig tid till.

Sov gott <3

Ovido - Quiz & Flashcards