feliciaemiliasmamma

Alla inlägg den 22 mars 2013

Av Dénice - 22 mars 2013 07:45

Min älskade underbara Felicia blev 6 (!!!!) år i onsdag och de är helt otroligt. Hur har hon blivit så stor?? Men man kan inte vara mer stolt. Hon är en underbar tjej med båda fötterna på jorden. Hon älskar att pyssla och hitta på saker. De hon gillar mest just nu är att skriva och räkna!! De märks att hon börjar bli stor! En blomstrande tjej som är väldigt omtänksam och snäll!

Av Dénice - 22 mars 2013 07:37

Har varit mycket den sista tiden så man har inte hunnit skriva så mycket i bloggen. Där kommer även ett inlägg om min älskade felicia som fyllde 6 år i onsdags!! Helt otroligt att hon har blivit 6 år. Jag kan knappt fatta det.

Denna veckan har det varit många tidiga morgnar och många sena kvällar. Barnen är helt slut och även deras mamma måste jag ju säga. Men vi har klarar det bra. Barnenser fram emot en lugn och ledig helg innan det är dags för dagis igen. Och denna helgen blir de mycket pyssel osv.

Sen får vi se hur jag löser nästa vecka haha. Fick ju såna underbara nyheter igår om att mannen ska till Jönköping och kommer nog inte hem försen på torsdags kväll! Och nästa vecka hade jag löst de så bra att allt skulle klaffa in med hans och mina tider men de sket sig så jag får försöka lösa det på bästa sätt!!

Nä ni får ha en underbar dag!!!
Lots of löööööve // Nicen

Ovido - Quiz & Flashcards