feliciaemiliasmamma

Alla inlägg den 15 november 2014

Av Dénice - 15 november 2014 20:47

Det var verkligen längesedan jag skrev något här! Mycket har hänt den sista tiden! Ett tag var de super mycket jobb så man var knappt hemma och nu den sista tiden har de hänt saker hela tiden!! Där är alltid någonting som sker här hemma ;).


En liten uppdatering!!
Vi alla mår bara bra!! Jobb, skola och dagis som vanligt varje dag! Barnen stortrivs men tycker de är tråkigt att man inte kan hämta de tidigare ibland! Men de löste sig i veckan för svärmor kom ner och töserna fick lite tid med henne!! Och de fick komma hem lite tidigare!!

Sen har de varit en del med bröllopet också :) mycket hemlisar och planering :). Precis som jag gillar det haha!!

Ska posta de spara datumet korten jag har här hemma i veckan!! Många har man delat ut när de har kommit på besök eller vi har träffats :). Måste skicka ut de nu ju!!

Ska sätta mig och kolla efter lite skor osv till bröllopet så att man kan beställa min klänning efter jul och nyår ??. Åhh den är såååå fin :).

Nä nu ska jag hjälpa ungarna att förberedda sig för sängen och sen blir de lite kortspel med hjärtat!! En lugn och skön lördag :)

Får ju inte glömma bort busfröna ??

Ovido - Quiz & Flashcards