feliciaemiliasmamma

Direktlänk till inlägg 8 december 2014

En tuff dag!!

Av Dénice - 8 december 2014 19:38

Denna veckan har inte startat så bra!! Allt kommer ikapp en och tankarna de snurrar extremt mycket denna dagen!! Alla åsikter ska räknas in, mina känslor, min principer men sen samtidigt så ska även mannens alla saker också räknas in!

Jag har alltid varit en person som vill lösa allt själv, inte blanda in andra utan stå på mina egna ben! Klara av de mesta själv utan hjälp men tror inte att de går denna gången!! För om jag ska klara detta själv så innebär det att jag får ställa in en massa saker nästa år som betyder enormt mycket för inte bara mig utan även min man och mina barn! Denna gången drabbar de tyvärr inte bara mig själv! Utan det drabbar de tre personerna som betyder absolut mest i mitt liv och de kommer göra dem väldigt ledsna! Hade de bara drabbat mig själv så hade det ju varit strunt samma! Jag klarar av de mesta livet skickar min väg och hittar alltid ett sätt att överleva men står jag ut med att göra de tre som är viktigast ledsna och besvikna? Vilket blir jobbigast? Gå emot mina egna principer eller göra de ledsna och besvikna?

Allt detta gör så fruktansvärt ont inom mig och tankar bara flyger runt till max! Vet inte vilket ben jag ska stå på eller vilken tanke jag ska fånga! Vilken väg ska jag gå? Vilket ben ska jag stå på? Vilken tanke ska jag följa?

Det var verkligen länge sen jag mådde såhär! Men jag är inte den som ger upp i första taget även fast jag kände för att kasta in handduken förra veckan!! Men jag är starkare än så! Krävs lite mer för att knäcka mig!


Och jag kan säga att där är inte många som hänger med om vad jag skriver om men de som behöver veta det, de vet om det! Detta är inget jag vill prata öppet om! Men kan bara säga att jag är inte sjuk eller något sånt allvarligt! Och allt är bra mellan mig och hjärtat! Problemet är allvarligt men inget som påverkar hälsan eller något annat i vårt liv!

Nä nu har töserna gått och lagt sig och jag ska mysa ner mig i soffan men min älskade man! Ha en underbar kväll!

Lots of löööööve // Dessan

 
 
Emma

Emma

9 december 2014 01:36

Jag vet att vi inte pratar så mycket men du ska veta att jag finns här om du behöver mig! Vet inte vad saken gäller men jag finns här om du behöver prata eller en axel att gråta mot! Kram på dig <3

http://www.familjensangberg.bloggplatsen.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Dénice - 13 september 2015 19:47

https://m.nouw.com/Dessan?nsuserid=1165763&nstitle=Dessan

Av Dénice - 12 maj 2015 19:49


Vissa dagar kommer såna tankar som jag verkligen trodde jag hade kommit förbi! Dagar då allt spökar och mitt humör och mående sjunker ner i golvet! Och idag är en sån j*vla dag!! Har mått bra ett tag nu, fått vara lycklig och sen kommer där en massa ...

Av Dénice - 12 april 2015 19:36


i huvudet efter denna dagen! Idag har denna svensken börjar få liiiiite PANIK :-0. Idag är de exakt 111 dagar kvar till bröllopet och där är mycket kvar att fixa, många saker att ha koll på osv. Där är en del jag har kunnat stryka idag och som jag ha...

Av Dénice - 6 april 2015 18:31

I fredags skulle mannen iväg och hjälpa en vän så jag och töserna satte oss på bussen och åkte in till Malmö för lite tjejtid och shopping :). Vi bara precis tog de lugnt och myste! Sen ringde frugan och nellie ville bjuda Felicia på bio så de slutad...

Av Dénice - 28 mars 2015 08:16

Där är mycket den sista tiden som har varit extremt jobbigt! Man har lärt sig vilka som är ens äkta vänner och vem som försvinner för man har de tufft och jobbigt! Att man bara passar vid vissa tillfällen! Detta har lärt mig vem som verkligen är mina...

Ovido - Quiz & Flashcards