feliciaemiliasmamma

Direktlänk till inlägg 17 december 2014

Underbart <3

Av Dénice - 17 december 2014 19:49

Fast jag vet om att de kommer att vara en tuff period ett tag framöver så är jag så evigt tacksam för alla underbara människor i mitt liv! Att jag har har haft turen att möta er alla och jag lovar er att jag kommer ALDRIG släppa taget om er! Ni är för värdefulla och betyder så enormt mycket för oss alla fyra! Har genomgått så mycket elände i mitt liv men har ändå haft turen att möta er alla så något bra har man ju gjort i alla fall!! Min man och mina barn är de som har den största platsen i mitt hjärta men alla ni fantastiska har resten av platsen! Att jag har fått turen att möta er är något jag alltid kommer att vara extremt tacksam för <3. Små saker ni gör och framför allt säger just nu får mina ögon att tåras! Alla fantastiska fina ord ni säger osv gör att man orkar lite till!

Dessan är på funderar läget nu!! Inte bra när man tänker så mycket hela tiden och blir lite känslosam! Men hellre att ni får veta de än att man är tyst om det!

Har verkligen blandade känslor inför helgen! Jag är verkligen riktigt super kass på att lämna bort mina barn och ångesten fyller hela mig! Mina töser <3. Men samtidigt så vet jag om att de är inte ofta de sker och att jag behöver detta! En chans att bara få vara Dessan och ha roligt! Jag vet om att töserna kommer ha de bra här hemma men ändå är de så extremt jobbigt! Men har lovat en underbar person att jag ska slappna av denna helgen och bara ha kul! Och så ska de bli! En annorlunda firmafest i Tyskland med jobb kan bli kul!! Annars får jag hitta en hörna och sitta och skratta för mig själv hahahahaha! Fast tror inte de behövs!

Började packa innan! Har lagt ner mina kläder till kvällen och allt jag behöver för att göra mig klar! Skulle sedan hitta hjärtats finbyxor men de är helt borta!! Jag hittar inte de någonstans!! Och när ska jag hinna köpa ett par nya? Jag får panik! Har inte tid till något innan lördag och nu ska jag försöka klämma in att köpa ett par finbyxor till han också? Hur? Ska handla efter jobb på fredag men då är ju inte han med så hur ska jag kunna veta att de passar? Jag blir knäpp på sånt här! Har inte tid eller ork till detta just nu! Hur kan de bara försvinna? Har dragit ut hela hans garderob på sängen och de finns inte här? Åhhhhh trötta mig! När jag äntligen får honom till att använda finbyxor så är de borta? Han kanske har räknat ut detta tidigare och gömt de på ett ställe där jag inte hittar de?? Hmm ska nog fråga ut honom när han kommer hem haha!!

Nä ha en underbar kväll!!

Lots of lööööööve // Dessan

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Dénice - 13 september 2015 19:47

https://m.nouw.com/Dessan?nsuserid=1165763&nstitle=Dessan

Av Dénice - 12 maj 2015 19:49


Vissa dagar kommer såna tankar som jag verkligen trodde jag hade kommit förbi! Dagar då allt spökar och mitt humör och mående sjunker ner i golvet! Och idag är en sån j*vla dag!! Har mått bra ett tag nu, fått vara lycklig och sen kommer där en massa ...

Av Dénice - 12 april 2015 19:36


i huvudet efter denna dagen! Idag har denna svensken börjar få liiiiite PANIK :-0. Idag är de exakt 111 dagar kvar till bröllopet och där är mycket kvar att fixa, många saker att ha koll på osv. Där är en del jag har kunnat stryka idag och som jag ha...

Av Dénice - 6 april 2015 18:31

I fredags skulle mannen iväg och hjälpa en vän så jag och töserna satte oss på bussen och åkte in till Malmö för lite tjejtid och shopping :). Vi bara precis tog de lugnt och myste! Sen ringde frugan och nellie ville bjuda Felicia på bio så de slutad...

Av Dénice - 28 mars 2015 08:16

Där är mycket den sista tiden som har varit extremt jobbigt! Man har lärt sig vilka som är ens äkta vänner och vem som försvinner för man har de tufft och jobbigt! Att man bara passar vid vissa tillfällen! Detta har lärt mig vem som verkligen är mina...

Ovido - Quiz & Flashcards