feliciaemiliasmamma

Direktlänk till inlägg 22 december 2014

Helgen :)

Av Dénice - 22 december 2014 19:48

denna helgen var jag och hjärtat på julfest i Tyskland med jobb :). Det var riktigt trevligt!! Vi åkte 8 i lördags morse och var hemma igår vid 17 tiden!! Lördagen var super trevlig! Var nere i Hamburg vid 13 tiden och checkade då in på hotellet!! Ett super mysige hotell rum som jag delade med hjärtat

Sen blev de en lugn stund på hotellet innan vi begav oss in till Hamburg för att kolla på julmarknaden! Där var verkligen tjockt med folk men lite fick man se i alla fall och de var super fint

De var så fint när mörkret lade sig och man verkligen såg alla lampor lysa upp staden! Hade kunnat gå runt där i timmar och bara njuta! Vi gick och tog en kopp kaffe innan vi åkte tillbaka till hotellet för att bada & basta lite innan vi skulle äta middagen :).

Underbart fina tomte tofflor haha. Jag tyckte de var super fina i alla fall! Sen var de dags att göra oss klara inför middagen! Mannen stressade mig som vanligt och gnällde över att jag tog sån extremt lång tid på mig för att göra mig klar osv osv. Men han klagade i alla fall inte på resultatet ;).

Sen efter en massa tjatande fick jag ta en bild på oss :). Har ju faktiskt inte så många på oss två måste jag erkänna :). Och jag blev nöjd med den :). Jag och mannen som har stulit mitt hjärta för alltid <3.

Sen hittade vi ner till baren en stund och inväntade alla andra men var bara chefen och två till som kom!! Vid 20-tiden gick vi upp till restaurangen och satte oss för att avnjuta en underbar måltid och allt var verkligen super gott! Testade anka för som förrätt och de var super gott och sen blev de kyckling med en massa grönsaker! Tog tyvärr inga bilder på maten mer är de andras efterrätter :).

De två på sista bilden är jag så extremt tacksam över att få äran att ha i mitt liv <3.

Sen avslutade vi kvällen nere i baren!! Drack en massa gott och hade riktigt trevligt! Jag och hjärtat gav upp vid 1 tiden! Då var vi båda helt slut!!

På söndagen ringde klockan vid 7 och de var dags att stiga upp igen! Avnjöt en underbart god frukost innan vi gick för att packa och göra oss klara för hemfärd! Körde från Hamburg vid 9.30 ca!! Stannade på calles och en annan affär innan vi tog båten över till Danmark för att sedan fortsätta bilfärden hem :)

Vi var hemma vid 17-tiden och de var extremt skönt att slippa sitta i en bil haha!! Och att få komma hem till mina älskade töser! Hade saknat dem enormt mycket <3.

Och idag har man verkligen varit sliten!! Helt slut i både kropp och knopp!! Tur man jobbade själv idag så man slapp vara social haha! Nä nu ska jag få töserna i säng och sedan in i duschen innan man själv hittar sängen! 1 dag till och sen är man ledig i 5 dagar!! Ska faktiskt bli riktigt skönt :).