feliciaemiliasmamma

Direktlänk till inlägg 28 december 2014

Jul 2014

Av Dénice - 28 december 2014 23:39

julen kom och försvann lika fort känns de som och nu är de ett helt år till nästa gång!! Först blev de lite julfirande med Familjen wittingfors och hjärtats mor och gubbe!! Alltid lika mysigt. Sen var de julafton hemma med familjen, mamma & Janne, Nisse, Anders och Cecilia! Vissa människor saknades men de är deras egna val! Töserna var super glada och nöjda på kvällen <3

Sen på juldagen blev de med min pappa och hans fru :). Även det var mysigt och lugnt!! Töserna fick paket, vi fick något litet och även de fick något litet av oss!

De andra dagarna fram tills idag har vi bara myst! Umgåtts som familj och bara haft tid för varandra! Något man inte alltid hinner med tyvärr så de har verkligen varit värdefullt! Visst ska inte säga de! De hade varit skönt att ha semester tillsammans med familjen fram tills efter nyår men man kan inte alltid få som man vill!

Och nu är de söndags kväll och alla sover förutom jag! Ligger här och verkligen önskar att de fanns en off knapp i huvudet för att slippa ligga och fundera på allt som snurrar!! Har hela tiden sett fram emot 2015! Ett år med mycket glädje och utan en massa strul! Men året har inte ens börjat och de känns redan tufft! Att veta att allt kommer inte att bli som jag önskar! Vissa saker och kostnader får man dra ner på och ändra om! Men jag ger inte upp! Vet bara att de kommer att bli kämpigt ett tag och jag bara hoppas att jag kan lösa allt på ett så smidigt sätt som möjligt! Året börjar ju inte så bra så jag får hoppas på att de slutar bättre istället <3! De sägs ju att de som inte dödar en gör en starkare så jag får ju hoppas på det!! Är så mycket jag vill skriva av mig om men bromsar! Än så länge är de min hemlighet och kommer nog så också förbli! En dag i taget, sakta men säkert!!

Nä nu får jag försöka sova och hoppas på att allt slutar att snurra snart så att man är lite pigg på jobb imorgon!!

Lots of lööööööve // Dessan

Med dig vid min sida klarar jag av allt! Men tyvärr så är de du som även får ta all skit för tillfället! Alla tårar, skrik, och min smärta! Och jag är ledsen för det! Men är så tacksam för att de är just du som alltid finns kvar och stöttar mig igenom allt! Utan dig vid min sida hade de aldrig gått <3

 
Det här inlägget går inte att kommentera.
Av Dénice - 13 september 2015 19:47

https://m.nouw.com/Dessan?nsuserid=1165763&nstitle=Dessan

Av Dénice - 12 maj 2015 19:49


Vissa dagar kommer såna tankar som jag verkligen trodde jag hade kommit förbi! Dagar då allt spökar och mitt humör och mående sjunker ner i golvet! Och idag är en sån j*vla dag!! Har mått bra ett tag nu, fått vara lycklig och sen kommer där en massa ...

Av Dénice - 12 april 2015 19:36


i huvudet efter denna dagen! Idag har denna svensken börjar få liiiiite PANIK :-0. Idag är de exakt 111 dagar kvar till bröllopet och där är mycket kvar att fixa, många saker att ha koll på osv. Där är en del jag har kunnat stryka idag och som jag ha...

Av Dénice - 6 april 2015 18:31

I fredags skulle mannen iväg och hjälpa en vän så jag och töserna satte oss på bussen och åkte in till Malmö för lite tjejtid och shopping :). Vi bara precis tog de lugnt och myste! Sen ringde frugan och nellie ville bjuda Felicia på bio så de slutad...

Av Dénice - 28 mars 2015 08:16

Där är mycket den sista tiden som har varit extremt jobbigt! Man har lärt sig vilka som är ens äkta vänner och vem som försvinner för man har de tufft och jobbigt! Att man bara passar vid vissa tillfällen! Detta har lärt mig vem som verkligen är mina...

Ovido - Quiz & Flashcards