feliciaemiliasmamma

Direktlänk till inlägg 9 augusti 2011

inte så mycket tid....

Av Dénice - 9 augusti 2011 12:49

till att sitta vid datan just nu! Gubben har ju semester så då passar man ju på att hitta på en massa än att sitta här!


Men vi har de bra och mysigt! Vi gör de bästa vi kan med tanke på detta vädert som vi har! Man vet ju aldrig vad som väntar när man stiger upp på morgonen så vi tar dagen som den kommer och de är ganska skönt!


Men vi har planerat in en sak i alla fall så nu hoppas vi bara att vädert blir fint på lördag! Vi ska till Bakken med mamma, Peter, Nisse, Anders och Vi fyra   . Kanske Gunilla och hennes familj också om jag förstod mamma rätt! Vi får se! Ju fler destu roligare. Och Jimmy  får äran att passa Shaggy haha   . Skönt så att man slipper klydda också!


Nej nu kommer snart Stoffe med den lilla knähundem haha   . Hon är en liten hund i stor förpackning haha! Men jävligt go   . Kommer nog se ganska roligt ut sen när hon går ut med mig haha!


Ha en underbar dag i detta tråkiga vädert! Massa löööööve till er   

 
 
Erica

Erica

10 augusti 2011 17:48

Hejsan gumman!
Ni gör alldeles rätt i att ta till vara på dagarna nu när mannen har semester...Håller tummarna att det blir bra väder på lördag så att ni kan komma iväg...
Kram på dig<3

http://aciresgalleri.bloggplatsen.se

Dénice

10 augusti 2011 18:18

Ja man får ju passa på. Tyvärr har de ju inte semester så ofta ;-). Tack de gör jag med. För barnens skull :-). Saknar er. Måste träffas snart

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Dénice - 13 september 2015 19:47

https://m.nouw.com/Dessan?nsuserid=1165763&nstitle=Dessan

Av Dénice - 12 maj 2015 19:49


Vissa dagar kommer såna tankar som jag verkligen trodde jag hade kommit förbi! Dagar då allt spökar och mitt humör och mående sjunker ner i golvet! Och idag är en sån j*vla dag!! Har mått bra ett tag nu, fått vara lycklig och sen kommer där en massa ...

Av Dénice - 12 april 2015 19:36


i huvudet efter denna dagen! Idag har denna svensken börjar få liiiiite PANIK :-0. Idag är de exakt 111 dagar kvar till bröllopet och där är mycket kvar att fixa, många saker att ha koll på osv. Där är en del jag har kunnat stryka idag och som jag ha...

Av Dénice - 6 april 2015 18:31

I fredags skulle mannen iväg och hjälpa en vän så jag och töserna satte oss på bussen och åkte in till Malmö för lite tjejtid och shopping :). Vi bara precis tog de lugnt och myste! Sen ringde frugan och nellie ville bjuda Felicia på bio så de slutad...

Av Dénice - 28 mars 2015 08:16

Där är mycket den sista tiden som har varit extremt jobbigt! Man har lärt sig vilka som är ens äkta vänner och vem som försvinner för man har de tufft och jobbigt! Att man bara passar vid vissa tillfällen! Detta har lärt mig vem som verkligen är mina...

Ovido - Quiz & Flashcards