feliciaemiliasmamma

Alla inlägg den 2 november 2011

Av Dénice - 2 november 2011 07:50

Sitter på bussen med showtek i öronen och försöker tagga mig för dagen med utflykt med fritids. Man är ganska nojjig för där är en del bråkstakar om man säger så. Men vi får hoppas på det bästa. Skolorna har ju höstlig nu så de är fritids hela veckan och jag saknar mina vanliga barn eftersom jag först var sjuk förra veckan och sen blev Emilia sjuk så man har inte träffat de så mycket den sista tiden. Men på måndag så är de tillbaka till det vanliga igen och se ska bli skönt. Anledningen till att de inte har blivit så mycket bloggande den sista tiden är att jag är helt enkelt inte hunnit med det. De är full rulle hela tiden och när barnen väl har lagt sig på kvällarna så är denna mamman helt slut. Men jag ska försöka att skärpa till mig. Bloggplatsen ska ju även komma med en app så att de blir lättare att blogga ifrån mobilen så jag hoppas att den kommer snart. För då blir de lite lättare eftersom jag har alltid min mobil med mig. Nej nu är jag strax framme på jobb. Ni får ha en underbar dag. Och jag lovar att jag skriver snart igen!

Ovido - Quiz & Flashcards