feliciaemiliasmamma

Alla inlägg den 22 november 2011

Av Dénice - 22 november 2011 13:59

Gick bra :-). Man gick ju mest och titta på vad hon gjorde som jobbade och kollade. Men de blir ju annorlunda när man jobbar själv sen. Men de gick bra och jag trivs :-). Idag ska jag gå bredvid och kolla hur de gör på kvällen! Och sen vad jag vet så är de ett dag pass nästa vecka där jag också ska gå bredvid innan jag får börja jobba själv! De vill även att man ska vara med på hennes jobb så de blir på måndag! Och Sen får man hoppas på att man kan få jobba en del! För jag säger ju inte nej till att jobba alls! Så vi får hoppas på så mycket jobb som möjligt! Men de får vi se. Vi tar en dag i taget och väntar och ser :-). Nä nu kommer snart bussen till jobb! Ha en underbar dag alla :-). Själv är men inte hemma försen 22 ikväll och man ska upp 6 igen imorgon bitti haha. Massa lööööve <3

Ovido - Quiz & Flashcards