feliciaemiliasmamma

Alla inlägg den 4 januari 2013

Av Dénice - 4 januari 2013 19:55

Rätt håll och de känns fantastiskt! Jag är så himla glad! Även fast de könns jobbigt och lämna en massa vänner så ska de bli så skönt att komma ifrån malmö! Men de är ju inte så att jag försvinner helt bara för att jag flyttar hit!! Jag kommer fortfarande in till stan och alla är välkomna hit! Visst man kommer inte att ses lika ofta men jag finns alltid här!!

Detta är något jag har längtat efter länge. Att flytta ifrån malmö!! Blev lite sur när vi sa upp lägenheten!! Bara för att de var den 4 januari
så blev slutdatum den 30 april!! Men va fan. Får hoppas på att vi blir av med lägenheten tidigare än så!! Men nu får vi vänta och se!!

Har även flyttat min oxh barnens adress idag och skrivit in de på dagis!! Var tvungen att skriva ett datum som var om fyra månader från idag!! Så de kommer verkligen bli kämpigt ett bra tag framöver men de är värt de i slutändan!!

I feeeeeeeeeeeel gooooooood och framtiden
ser ljus ut!! Kanske ska avslöja hemlisen??



Nääääää VÄNTAR ETT TAG TILL

MASSA KÄRLEK TILL ER ALLA ???

Ovido - Quiz & Flashcards