feliciaemiliasmamma

Alla inlägg den 22 januari 2013

Av Dénice - 22 januari 2013 09:08

Sitter på bussen och är på väg till jobb! Får se hur länge jag ska jobba idag. Har ingen aning haha men de blir nog bra ändå ;-).

I fredags fick jag papper ned inloggningsuppgifter till trelleborgs kommun så man kan gå in och kolla hur de ser ut med dagis! Och i lördags så loggade jag in och insåg att barnen har fått dagisplats från den 1 mars! Visst de ringde ju ifrån trelleborgs kommun i början på veckan om att de ville ha in barnen så fort som möjligt men jag trodde inte att de skulle gå så fort och smidigt! Snacka om att jag blev chockad! Men samtidigt lättat! Allt börjar falla på plats nu!

Vi lämnar nycklarna till lägenheten den 15 februari! Barnen får dagisplats den 1 mars och jag har fått mer jobb :-D. Haha de kan ju
Inte bli bättre just nu! Trodde aldrig att allt skulle lösa sig så lätt men ibland så har man ju turen på sin sida ;-).

Men måste erkänna att de var lite jobbigt igår och begära uppsägningslappen till dagis! Felicia har ändå gått där så länge och de flesta i personalen är helt underbara! Speciellt på Emilias avdelning så de kommer bli jobbigt den dagen de slutar! Men nya mål
Och utmaningar! Life is goooooood <3

Vill bara be er som har lösenordet till min blogg att inte kommentera de inläggen på facebook! De är låsta inlägg av en anledning! Och de kommer bli en del låsta nu framöver!!

Ha en underbar dag alla!! För de har jag bestämmt mig för att jag ska ha ;-)

Ovido - Quiz & Flashcards