feliciaemiliasmamma

Alla inlägg den 4 januari 2015

Av Dénice - 4 januari 2015 09:42

inlägget år 2015 :). Helt otroligt att de redan är 2015. 2014 bara precis sprang förbi en! En massa underbara saker och även jobbiga saker hände förra året men jag tar mitt eget löfte på fullaste allvar!! Detta året är vårt år! Ett år fyllt med kärlek och en massa positiv energi!! Inget annat! Tänker inte lägga någon energi på att älta en massa saker eller käfta om saker som inte ens är lönt att käfta om!

Nyår var mycket trevligt! Många många skratt och väldigt god mat!! Fan va jag är duktig haha!! Älskar verkligen att laga mat och när bli bra också så är man ännu lyckligare haha!! Och tårtan blev jag faktiskt imponerad av ;). Trodde inte den skulle bli så god haha

Igår var de bröllopsplanering som gällde för min del! Satt och pratade med chefen här om dagen och han tog upp en massa saker som jag inte ens har haft en tanke på! Så nu har jag tagit hans förslag och skrivit ner allt samt en checklista så man kan boka av när de är klart! Igår hittade jag även en cateringfirma som verkar perfekt! Har frågat om ett möte så vi kan träffas och prata om maten osv! De enda jag inte hitta något om var transport! Men måste prata med fotografen också om hur vi ska göra!! Där är verkligen mer att tänka på än vad jag trodde!

Beställde faktiskt min slöja igår :-0. Hoppas bara den är lika fin i verkligheten haha!! Svårt att avgöra när man ser det på bild!!

Sen när de gäller min klänning så kan jag fortfarande inte bestämma mig!! Har ingen aning om hur jag någonsin ska lyckas att välja bara en! Hade kunnat beställa 10 ;-). Men så kul ska vi inte ha!! I veckan ska jag boka tid till att komma iväg och testa lite olika klänningar!! Så man kan få en liten bild av de hela :-).

Idag är de 209 dagar kvar :-0. Tiden går fort haha!!

Ha en underbar söndag alla fina <3.

Lots of lööööööve // Dessan

Ovido - Quiz & Flashcards