feliciaemiliasmamma

Direktlänk till inlägg 7 november 2011

På väg hem.....

Av Dénice - 7 november 2011 13:48

Är redan på väg hem. Stor tjejen mår inte så bra på dagis men tyvärr fick hon vänta lite innan jag kunde hämta henne för jag var tvungen att ha möte med min handläggare ifrån arbetsförmedlingen. Och de gick jättebra :). Frågade mest hur de gick, om jag trivdes och vad jag fick göra och lite sånt. Och sen sa berättade han att de är ju bara ca 3 veckor kvar och jag fick tårar i ögonen. Dessa tre månaderna kan väl inte vara slut redan? Fy vad jobbigt det blev. Ska kolla med en annan handläggare om man kan förlänga praktiken fram till jullovet. För de är lite lättare att sluta då än mitt i. Hoppas verkligen att han kan göra det. Hade jag själv fått bestämma så hade jag aldrig valt att sluta. Men tyvärr är ute beslutet mitt :-(. Så nu får vi bar vänta och se vad som händer. Ska sätta mig och fixa mailen och sånt när jag kommer hem, lika bra att göra de nu så att man får svar ganska snart. Den dagen jag får sluta kommer att vara jätte jobbig och bara veta att den dagen närmar sig så fort gör att jag får panik. Känns inte alls bra. Ska ha ett möte med rektorn snart också eftersom slutet närmar sig. Får se vad hon säger om det hela. Nu får man helt enkelt leva på hoppet och verkligen hoppas på det bästa. Nu ska jag strax hämta mina töser och sen hem och mysa med de och hoppas att Felicia mår bättre till kvällen! Ha en bra dag alla och hoppas ni håller er friska ;-)

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Dénice - 13 september 2015 19:47

https://m.nouw.com/Dessan?nsuserid=1165763&nstitle=Dessan

Av Dénice - 12 maj 2015 19:49


Vissa dagar kommer såna tankar som jag verkligen trodde jag hade kommit förbi! Dagar då allt spökar och mitt humör och mående sjunker ner i golvet! Och idag är en sån j*vla dag!! Har mått bra ett tag nu, fått vara lycklig och sen kommer där en massa ...

Av Dénice - 12 april 2015 19:36


i huvudet efter denna dagen! Idag har denna svensken börjar få liiiiite PANIK :-0. Idag är de exakt 111 dagar kvar till bröllopet och där är mycket kvar att fixa, många saker att ha koll på osv. Där är en del jag har kunnat stryka idag och som jag ha...

Av Dénice - 6 april 2015 18:31

I fredags skulle mannen iväg och hjälpa en vän så jag och töserna satte oss på bussen och åkte in till Malmö för lite tjejtid och shopping :). Vi bara precis tog de lugnt och myste! Sen ringde frugan och nellie ville bjuda Felicia på bio så de slutad...

Av Dénice - 28 mars 2015 08:16

Där är mycket den sista tiden som har varit extremt jobbigt! Man har lärt sig vilka som är ens äkta vänner och vem som försvinner för man har de tufft och jobbigt! Att man bara passar vid vissa tillfällen! Detta har lärt mig vem som verkligen är mina...

Ovido - Quiz & Flashcards