feliciaemiliasmamma

Alla inlägg den 6 februari 2012

Av Dénice - 6 februari 2012 08:58
Det här inlägget är lösenordsskyddat.
Lösenord:  
Av Dénice - 6 februari 2012 08:52

Har tagit en liten paus ifrån bloggen! Har helt enkelt inte haft tid och alldeles för mycket att göra. Men nu börjar allt bli bättre och saker och ting börjar lugna ner sig och de är najs som fan! Just nu sitter jag på bussen för att ta mig till kontoret för två möten idag! Och de innebär en jävla massa bussar haha! Men va fan möten måste man gå på ;). Har inte mycket val. Men man får ju också lite att göra idag haha! Storstädade ju igår så då behöver man ju inte städa idag också :). Får se vad man ska göra när man kommer hem! Kanske någon vänlig själ som bjuder på kaffe haha! Skicka Mess i så fall haha! nä nu har jag snart framme i lund så jag får ha lite koll så jag inte missar hållplatsen haha! Detta är väldigt spännande för jag hittar inte ett skit i Lund mohahahahaha

Ovido - Quiz & Flashcards