feliciaemiliasmamma

Alla inlägg den 13 februari 2012

Av Dénice - 13 februari 2012 20:40

Är helt slut i kropp och knopp idag. Har jobbat 32,5 timme på två dagar denna helgen! Så man har väl rätt till att vara lite trött eller? annars får jag hitta något annat att gnälla på haha!


Så den senaste tiden har bara handlar om att komma in i dessa rutiner med att jobba natt osv. De har varit lite jobbigt men man börjar ju vänja sig nu som tur är haha! Och fördelen med att jobba är så är att man uppskattar tiden med barnen och gubben mycket mer nu! Och en annan stor fördel är ju att mannen får mycket mer tid med töserna och de är något som verkligen behövs och uppskattas av alla parter, förutom när de just lämnar mig på jobb utav Emilia. Hon skriker ett tag men sen inser hon att de inte är lönt haha! Mammas flicka?? haha jupp!


Och barnen fyller ju snart år. Så man har börjat med lite små pill till det! Ska fixa klart inbjudningskorten nu ikväll så att de kommer iväg! Bättre att vara ute i lite god tid :)


Nej nu ska jag se om jag hittar den filmen hjärtat ville titta på! Men inget verkar fungera för mig idag så vi få se hur detta kommer att sluta haha!


Sov gott alla för de kommer jag att göra inatt! Imorgon är de ju jobb som gäller igen ;)

Ovido - Quiz & Flashcards