feliciaemiliasmamma

Alla inlägg den 3 september 2012

Av Dénice - 3 september 2012 21:02
Det här inlägget är lösenordsskyddat.
Lösenord:  
Av Dénice - 3 september 2012 20:50

ÄNTLIGEN :-P. Har jobbat gör bamse först imorse och sen i Arlöv så nu är man svin trött! Med tanke på att jag hade ett 12 timmars pass igår också så är man ganska så mör! Men va fan de får gå ändå! Jobbar kvällen imorgon och sen är jag ledig 2 dagar och de dagar ska jag FÖRSÖKA (i alla fall) att ta de lite lugnt. Men man vet aldrig vad som sker. Haha.

Jag trivs som fan med mitt jobb men de är så enormt jobbigt att alltid "jaga" timmar och försöka få allt till att gå runt. Alltid oroa sig över hur mycket jobb blir de denna månaden osv! Insåg här om dagen att jag har hållt på så här i snart ett år och de är inte konstigt att de börjar bli skit jobbigt. Även fast jag verkligen trivs så måste jag börja kolla på andra jobb. Måste få ett schema med fasta tider och slippa all denna stress över pengar och timmar. Jobbigt och tufft men tyvärr något jag måste göra!

Har ju bestämt mig för att ta tag i mitt liv. Ta mitt körkort, flytta från almgården och komma bort från Malmö! Jag vill inte att mina barn ska växa upp här och de börjar bli lite panik nu! Har alltid sagt att Felicia inte ska börja på någon av de skolorna som vi har att välja på och sen slog de mig. FELICIA BÖRJAR SKOLAN NÄSTA ÅR!!! Min lilla tös är näst äldsta barnet på dagis! Min lilla flicka börjar att bli stor och jag som trodde att jag hade gått om tid på mig :-\.

Men de är bara till att sätta fart! Jag kommer inte ge mig! De skolorna ska hon INTE gå på!!!

Mina drömmar och mitt hopp är de ingen som kan krossa! Något en underbar vän skrev till mig idag var att sluta aldrig kämpa för de är värt de till slut!!

Familia ante Omnia <3<3<3<3

Ovido - Quiz & Flashcards