feliciaemiliasmamma

Alla inlägg den 7 september 2012

Av Dénice - 7 september 2012 08:06

Efter två lediga dagar som har varit otroligt bra så är de nu dags för jobb i 3 dagar!

I onsdags bara umgicks jag med vänner och njöt av livet. Promenader, kaffe, mys med Jayson och lite snack om allt och ingenting. Halva dagen men Emma <3. Sen hämtade jag barnen och efter vi hade ätit middag så blev de en promenad med Pernilla och alla barnen. Sen blev de glass på Statoil och lite allmänt snack hos Pernilla och hennes man!

Igår kom Emma och Jayson tidigt för att hon skulle låna tvättstugan :-P. Så jag fick mysa med Jayson och hon tvättade haha! Bra uppdelat haha! Sen blev de en promenad innan jag gick hem och riktigt storstäda hela lägenheten!! Nu är där så rent och fint :-D. Så jävla skönt när de är klart!!

Och jag vill avsluta detta inlägg idag med att skriva till den jävla parasiten som snodde ett helt paket blöjor på dagis! Är du så jävla fattig så att du inte ens kan köpa blöjor till eget barn är för fan inte mitt problem MEN jag tänker dock inte stå för det. De är så jävla skrämmande att man går och snor blöjor på ett dagis. Om man nu inte har råd med blöjor så kanske man inte skulle ha skaffat barn från början! Jag blir så jävla lack på detta! Och riktigt chockad måste jag säga! Hur kan man sjunka så lågt??

Ovido - Quiz & Flashcards