feliciaemiliasmamma

Alla inlägg den 9 september 2012

Av Dénice - 9 september 2012 08:03

Snurrar runt, runt, runt......


Haha de är så jävla tråkigt att åka buss! Måste sätta fart med mitt körkort. Skriva in mig på en körskola men de är bara de att jag vet inte vilken. Sen är de ju handledarkursen som också måste göras! Så mycket och så lite tid som man inte riktigt har just nu.

Arbetsförmedlingen har satt mig på något jävla skit nu som jag börjar med imorgon! Så där kommer många timmar att försvinna! Men jag har inget val! Är så trött på dem! Kan inte påstå att de är till någon speciell hjälp!

Skrev en sak igår som har ganska jobbig. Jag har jobbat så mycket den sista tiden och speciellt då helger. Har missat kalas, roliga saker men speciellt all tid med min familj och jag känner att jag saknar mina barn och sambo skit mycket. Visst man träffar de på veckorna också men de är på helgerna som man riktigt hinner mysa och umgås! Men nästa helg är jag ledig och där är de bara min familj som gäller! Ingenting annat! Och de bästa att komma ifrån Malmö :-D. Jag längtar så mycket!

Planerade även min 25 års fest och middagar. Då jag inte vill ha allt samtidigt eftersom de blir för mycket folk i den lilla lägenheten haha! Men jag tror att detta blir ganska så bra ;-).

Nä nu ska jag strax byta buss! Ni får ha en underbar dag <3

Lots of love // Nicen

Ovido - Quiz & Flashcards