feliciaemiliasmamma

Alla inlägg den 11 april 2014

Av Dénice - 11 april 2014 21:17

Är så enormt jobbigt just nu! Vill bara ha mitt hjärta hemma! Ringde han inann och nästan så fort jag hörde hans röst så bröt jag ihop totalt! Tårarna bara sprutade och jag kunde verkligen släppa ut allt! Denna dagen kan verkligen inte bli värre än så här!! Händer något mer så blir jag totalt knäpp!! Det lovar jag er!

Jag menar dagen har varit skit från den började tills jag kom hem ikväll!! Och allt jag kunde tänka innan var HOME SWEET SWEET HOME! Men de blev inte riktigt så måste jag tyvärr säga! Men de är städat och allt är kastat! Har även städat nästan hela huset och tvättar för fullt!

Så nu sitter jag i soffan och stirrar på väggen och lyssnar på musik och tankarna snurrar 5 miljoner var och jag hinner inte stoppa dem för att kunna hantera de utan allt blir bara en enda röra! Tur att töserna har gått och lagt sig! Hatar verkligen att jag bröt ihop även när jag pratade med mamma och Emilia står bredvid mig och ser super ledsen ut och frågar mig varför jag gråter?!? Fick förklara enkelt att mamma har haft en riktigt dålig dag! Vill inte att de ska se mig så förstörd, men ibland finns de inget jag kan göra!

Nu ska jag sitta här tills min tvättmaskin är färdig och sen kanske man borde äta något? Inte hungrig så jag skiter nog i det! Ha en underbar kväll!!

Lots of lööööööööce // Nicen

[Bild]

Av Dénice - 11 april 2014 16:54

Morgonen var verkligen inte den bästa! Jag kan absolut köpa att man får tillsägelse! Men att sitta och yttra sig om vad alla andra tycker och försöka trycka ner en!! Lär aldrig att ske!! Sitt inte och älta samma jävla sak till mig för att få dig själv att må bättre! För där finns ingen som har rätt till att prata med mig på de sättet och inget jag tänker acceptera någonsin! Och svaret på när jag säger att du har inte rätt till att sitta och prata till mig var "jo de har jag". Då räckte de för mig eftersom han inte hade mer att säga än de han sa! Så gick jag! Hela jag kokade av ilska! Allvarligt talat! Usch för såna människor!

Och när mamma senare ringde så blev dagen ännu värre och hon ska genomgå ytterligare en operation imorgon! Och allt gick så jävla snabbt!! Och samtidigt är de ganska skönt men man hann knappt att reagera! Nu är hon helt plötsligt inlagd och jag har inte hunnit känna efter och tror inte jag vill heller nu!! Inte efter allt som har hänt idag! Pallat inte, orkar inte och vill absolut inte!! Detta börjar verkligen bli för mycket nu!!

Ovido - Quiz & Flashcards