feliciaemiliasmamma

Alla inlägg den 14 april 2014

Av Dénice - 14 april 2014 21:20

Hemska måndagar! Men denna har varit värre än vanligt! All oro, allt ovetande och allt stress tar knäcken på en!!

Men när mamma ringde och berättade att operationen hade gått bra så var de precis som om något släppt och man kände sig så mycket lättare!! Och jag kunde slappna av lite! Och bara de gör så, så mycket!! Och de är så skönt att slippa behöva oroa mig för det!!

Dagen har varit ganska stressig men hoppas bara att de blev bra nu!! Känns bara som om man skulle ha kollar vissa saker lite till innan man åkte men de får jag se imorgon! Får bara hoppas på de bästa!

Är de något som vet något om kyrkor runt om Ystad? Har väldigt svårt för att bestämma mig och kan ju inte åka och kolla alla alla kyrkor!! Då tror jag min farmor blir knäpp på mig ;). Men får ringa och prata med farfar igen. Han har ganska så stor koll!!

Nä nu ska jag kolla lite på dumburken innan man somnar haha!! Är extremt trött idag!!

Sov gott sötnosar!!
Lots of löööööööve // Nicen

Ovido - Quiz & Flashcards