feliciaemiliasmamma

Alla inlägg den 12 april 2014

Av Dénice - 12 april 2014 19:49

är mitt hjärta helt igen!! Helt underbart att ha honom hemma igen! Har två töser som är helt överlyckliga :). Och efter denna dagen man har haft så mår man mycket bättre!!

Frisk luft, solsken, massa bus, underbara barn och vänner har fått mig att verkligen ladda med ny energi och fått mig till att släppa de flesta tankarna idag! All oro för mamma ligger där hela tiden! Eftersom inflammationen i ryggen är så kraftig är man extremt nervös och jag fattar inte varför hon inte har blivit opererad idag! De gör mig så jävla arg! För fan de kan ju inte vara bra att hon har detta kvar!! Usch vill knappt tänka på det!!

Nu ska jag ner och fixa tvätten innan vi alla slänger oss i soffan och bara myser. Hoppas ni också får en underbar lördag!!

Lots of lööööööve // Nicen

Underbara barn och en underbar dag <3

Ovido - Quiz & Flashcards