feliciaemiliasmamma

Direktlänk till inlägg 6 januari 2015

Nöjd för ....

Av Dénice - 6 januari 2015 16:41

stunden med det jag har gjort idag! Har fått ner alla julsaker, fått upp mina gardiner och ändrat om lite småsaker! Samt tagit en svängom med dammsugaren! Nu väntar jag bara på att töserna ska bli klara på rummet så vi kan fixa lite mat och ha en myskväll eftersom de är deras sista semesterdag!! Imorgon är de tillbaka till vardagen!! Skola & dagis!!

Har varit ganska så fundersam sen i söndags! Mycket som har snurrar! Så jag känner att jag vill klargöra lite saker!! Tar ni de på fel sätt sorry inte min mening! Men är så trött på sånt här!! Så här kommer en kort förklaring/redogörelse om hur landet ligger just nu för min del!!

Jag mår verkligen skit just nu!! Mitt mående pendlar som fan! Ena sekunden kan jag var super glad och riktigt trevlig och sen nästa sekund kan jag vara helt tårögd och vill bara gömma mig och låta tårarna rinna!! Mitt mående är inte stabilt för fem öre!! Men jag kan hantera det och jag överlever!! Men som alltid annars när jag mår skit så drar jag gärna mig undan och hör inte av mig speciellt mycket! Och ni som känner mig vet hur jag är och hur jag fungerar!! Men sen och andra sidan så ser jag inte att min telefon är neringd eller full med sms för att ni hör av er heller!! För de ligger väl dock inte bara på mig att höra av mig oavsett mående? Jag har en tuff period framför mig och de är psykiskt påfrestande och all min fokus just nu ligger på mina töser, min man och att kunna klara av mitt jobb!! Kan inte ens räkna på mina två händer hur ofta jag har velat stanna hemma den sista tiden pga mitt humör och mående! Dagar jag känner att jag inte orkar möta människor! Men jag sparkar mig själv i röven och kommer ut genom dörren! För jag vägrar att gräva ner mig! Jag kämpar dagligen med detta just nu! Att klara av alla måsten och de gör att jag är totalt utmattad när jag kommer hem och har en sprängandes huvudvärk så jag somnar oftast samtidigt som töserna!

Mitt älskade hjärta! Du får ta så mycket skit för tillfället som du verkligen inte förtjänar! Från att stå och kramars till att jag får en bitch attack utan anledning men ändå står du kvar framför mig och ger mig en blick som är så full av kärlek att jag skärper mig! Utan dig hade jag verkligen gett upp! Du finns alltid där! En axel att gråta emot, torkar min tårar och fyller mig med kärlek och trygghet! Du är mannen i mitt liv, mannen jag alltid har drömt om och mannen jag aldrig vill förlora!

Nu kom jag helt ifrån mig! Men tror ni fattat budskapet i det hela! Ibland känns de som om man endast duger när NI mår dåligt och ringer mig för att prata av er, eller nu behöver hjälp eller ringer inte alls!!

Jag är den jag är och kommer inte att förändras!! Jag är inte perfekt, långt ifrån men någon gång måste även jag säga stopp!! Duger jag inte? Nä vänd er då om och gå på andra håller för jag klarar mig bättre utan er i så fall!! Är så trött på att ta skit över små saker, över saker som inte stämmer osv! De är det sista jag behöver just nu!!

Nu är mina töser färdiga! Så ni får ha en underbar kväll!! För de tänker vi ha!!

Lots of löööve // Dessan

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Dénice - 13 september 2015 19:47

https://m.nouw.com/Dessan?nsuserid=1165763&nstitle=Dessan

Av Dénice - 12 maj 2015 19:49


Vissa dagar kommer såna tankar som jag verkligen trodde jag hade kommit förbi! Dagar då allt spökar och mitt humör och mående sjunker ner i golvet! Och idag är en sån j*vla dag!! Har mått bra ett tag nu, fått vara lycklig och sen kommer där en massa ...

Av Dénice - 12 april 2015 19:36


i huvudet efter denna dagen! Idag har denna svensken börjar få liiiiite PANIK :-0. Idag är de exakt 111 dagar kvar till bröllopet och där är mycket kvar att fixa, många saker att ha koll på osv. Där är en del jag har kunnat stryka idag och som jag ha...

Av Dénice - 6 april 2015 18:31

I fredags skulle mannen iväg och hjälpa en vän så jag och töserna satte oss på bussen och åkte in till Malmö för lite tjejtid och shopping :). Vi bara precis tog de lugnt och myste! Sen ringde frugan och nellie ville bjuda Felicia på bio så de slutad...

Av Dénice - 28 mars 2015 08:16

Där är mycket den sista tiden som har varit extremt jobbigt! Man har lärt sig vilka som är ens äkta vänner och vem som försvinner för man har de tufft och jobbigt! Att man bara passar vid vissa tillfällen! Detta har lärt mig vem som verkligen är mina...

Ovido - Quiz & Flashcards